Morrowind: The Elder Scrolls III

#1
Er det noen som kan fortelle meg kva eg skal gjere etter å gitt papira frå Caius Cosades, til Hasphat Antabolis?
Eg har forstått at eg skal finne ein boks på størrelse med ein knyttneve, men kvar finn eg denna fordømte boksen? :huh:
 
#2
Hasphat sier hva du skal gjøre. Han gir deg retningen til en forlatt dwemer ruin.
For å finne den må du gå mot fort Moonmoth og opp en bakke til venstre, over ei bro. Der må du bruke et håndtak så døra åpner seg. Hvis du leiter godt der inne finner du den på ei hylle i et rom med bare en person i.
 
#3
Takk for all hjelp til nå Akuma ( :) ), men det er ikkje sikkert eg veit kvar du snakker om.

Eg visste at han sa at eg måtte dra til noen ruiner og ei bru og sånt, men eg forstod ikkje kvar det var.
Når du fortel det til meg, kjem eg på at eg har faktisk vore der!
Eg forstår framles ikkje korleis dør du snakker om, men eg veit at den brua fører over til ein plass som heiter "Ghostcity".
Viss det ikkje er den, så kan du fortelle litt meir nøyaktig?
Kvar må eg gå for å kome til fort Moonmoth (Viss eg tar feil med den brua veit eg antakelig ikkje kvar det fortet er heller skjønner du)?
 
#4
For å komme mot fort Moonmoth må du gå ut hovedinnganga til Balmora. Da ser du to små broer som går over elva. Hvis du går over dem og fortsetter rett frem vil du se fort moonmoth ganske fort.

Hvis du går fra Balmora mot fort moonmoth er det en vei opp i fjellettil venstre som leder til ei bro som er laget av dwemermaterialer(metallaktig). Der er det en mann som har det veldig gøy med å summonere skjeletter. Når du har drept han og gått over broa så er det bare å gå til høyre så ser du ruinene.

For å komme inn i dem må du bruke en "crank" tror jeg det heter, som er nærmere broa enn ruinene. Da åpner det seg ei dør som er formet som en sirkel i ruinene så du kan nå døra inn.

Inne må du hoppe på steiner til du kommer til bunnen. Der er det tre dører. Selve kuben er ikke inn noen av dørene, den er i et annet rom en etasje høyere oppe. Se rundt deg, så skal det være noen stein blokker eller noe du kan hoppe på for å komme opp. Inne der er det en person som må drepes og kuben er i nederste hylle av et stativ som står til venstre for døra.

Hvis stedet du tenkte på heter GhostFence eller Ghostgate, så er det laangt vekke fra der du skal. Ghostfence går i en sirkel rund midten av øya, og de Dwemer ruinene du skal til er ikke så langt borte fra balmora.

(dette er mitt lengste innlegg på nye Spillegal)
 
#5
TUSEN TAKK, AKUMA!!!!

Dette blir gøy! :king:
Eg veit kvar du snakker om, så det skulle ikkje vere no problem!
Har forresten drept duden på brua (Tenk så nær...)!

Endelig kjem eg lenger i hovedhistoria i det fantastiske Morrowind: The Elder Scrolls III!!!!!
 
#7
Opprinnelig skrevet av @zura@20.04.2004, 17.57
Han duden på  
broa hadde jeg skikkelig problemer med..

Bare så du vet, når du kommer inn i hula så  
er det det første rommet du kommer til..og som han andre sier at det er en  
hylle..

jeg løp rundt hele templet til ingen nytte:p
Heh, ta en kamp med Leech -

lorden nede under murnhold.

Skal du se fight da. :p
 
#8
Opprinnelig skrevet av MattMan+20.04.2004, 20.15-->
<!--QuoteBegin-@zura
@20.04.2004, 17.57
Han duden på broa hadde jeg skikkelig problemer  
med..

Bare så du vet, når du kommer inn i hula så er det det første rommet du kommer  
til..og som han andre sier at det er en hylle..

jeg løp rundt hele templet til ingen  
nytte:p
Heh,

ta en kamp med Leech - lorden nede under murnhold.

Skal du se fight da.

:p

[/b]
Han Leech

var jo enkel! Jeg stressa mer med han fyren på broa, men det var fordi at jeg angrep

spøkelse isendenfor mannen. Og man kan jo ikke slå spøkelser i begynnelsen, jeg hadde heller

ikke health potion.

Skal du ha en skikkelig fight må du angripe almexia (eller hva

hun heter) og de fem vaktene. Da dør du fort! bare husk og lagre først siden du kommer

til og føkke det opp viss du angriper henne
 
#9
hehe, sprang også rundt i hele tempelet.
Har klart

spillet en del ganger, men det e en ting æ alltid lurer på ;) .
Ka ska man med den

dweemer nøkkelen du får av haspat?????!!!!!
 
#10
Opprinnelig skrevet av Warlord Nazdreg@22.04.2004, 16.44
hehe, sprang også rundt i hele tempelet.
Har klart spillet en del ganger, men det e en ting æ alltid lurer på ;) .
Ka ska man med den dweemer nøkkelen du får av haspat?????!!!!!
Du drar tilbake til dwemer stedet der du fikk den lille boksen, så går du bare litt rundt til du kommer til en dør som er låst så bruker du nøkkelen. Resten kan du sjekke ut selv.
 
#11
Har kommet mye lengre i hovedhistoria nå, takka vere Akuma!
Eg har ikkje vore på denna tråden på ei stund for eg trudde ikkje noen ville si noe meir her, men nå såg eg at det var ein del som hadde svara likevel. Eg merka at det er veldig mange som sier at dei hadde problemer med den mannen med spøkelsane.
Det eg synes er rart er at eg hadde NULL problemer med duden.
Er ikkje for å skryte at eg sier detta, men hvis dette er ein "sterk" fiende... kva er då utfordringa med spelet?
Først lagde han eit skjellet som eg knakk sammen med eit slapt sving gjennom hue på han.
Deretter lagde han eit til... gjorde det samme med han som det eg gjorde med det han lagde sist.
Så flerra eg mannen og tok turen inn i grottane.

Eg kunne ikkje skjønne kvar eg skulle gå for å finne boks'n så derfor endte det med at eg tok alle som befann seg inne i grotta.

Ganske morro egentlig for alle hadde elendig sverd/dolk og bare no'n filler til klær.

TAKK igjen Akuma! Uten deg hadde eg ikkje kome lenger på ei stund kan eg tenkje meg!
Morrowind: The Elder Scrolls III ---> :king:

*spele Morrowind*