Myst V : End Of Ages

Da har det kommet ut en demo av det siste Myst spillet. Har testet det og det virker veldig bra. Grafikken er meget pen å se på :)

Du kan hente demoen her, den er på ca 296mb.

Novastrum

Feminist-elitist
Prøvde demoen igår. Veldig fin grafikk og meget god stemning. Jeg synes det er synd at jeg ikke liker spillformen helt. Gikk lei konseptet på 90-tallet, og klarer ikke å engasjere meg. Veldig bra animasjoner og voice-acting på personen man møter tidlig i demoen. Alt i alt ser det ut som en solid produksjon. Som sagt, synd at jeg ikke klarer å leve meg inn i det. :sukk:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
La meg gjette... man kan enda ikke gå rundt som man vil, men har isteden et panoramabilde man kan scrolle rundt på?

Opprinnelig skrevet av Yetipants@24.08.2005, 19.26
La meg gjette... man kan enda ikke gå rundt som man vil, men har isteden et panoramabilde man kan scrolle rundt på?
254919​
Joda her kan en gå i Options og slå på et valg slik at du kan gå som i et FPS spill..

Opprinnelig skrevet av Mongis@24.08.2005, 18.00
Og jeg som fortsatt venter på Myst IV til Xbox. :ehm...:
254893​
Myst.IV.Revelation.USA.DVD5.XBOX-DNL :ehm...:

Hva er det du venter på ? :p
Nei, har prøvd det og det er ikke min type spill. Som nova sa så var det jo kvalitet. Men jeg klarer heller ikke leve meg inn i spillet på noen plan. Hvis du er fan av pc spill serien funker det nok.. Men for meg så ble dette bare stusselige greier, tror ikke jeg gidder å fullføre det noen sinne :tommelned:

Håper mer på ett nytt Broken Sword spill :p

Opprinnelig skrevet av WiKKiDCLOWN+24.08.2005, 23.34-->
<!--QuoteBegin-Mongis
@24.08.2005, 18.00
Og jeg som fortsatt venter på Myst IV til Xbox. :ehm...:
254893​
Myst.IV.Revelation.USA.DVD5.XBOX-DNL :ehm...:
254999​
[/b]
Ja, jeg vet. Men det har ikke kommet i Europa enda, i likhet med Psychonauts. Kanskje jeg får se å skaffe NTSC utgaven likevel...

denne tråden fortjener en PA stripe

:kos: til Gabe og Tycho