[Ønskes kjøpt] NDS Lite/GBASP + Advance Wars-spill

Status
Stengt for ytterligere svar.
#1
Kanskje Pokémon også?

Har seg slik at det blir en del netter på sambandsvakt den kommende tiden, og hva er vel bedre enn å slå ihjel døgnet med litt spilling. Nostalgien tok meg da jeg leste på Kotaku om de 12 beste spillene til DS.

Skriver NDS Lite/GBA SP for å sjekke hva folk har liggende som de kanskje vil bli kvitt for en slant. Interessert i konsoll med lader, stand er ikke viktig bare den funker og skjermen er leselig. Pokemon og AW-spill ønskes.
 
#2
Prøver en siste gang før denne kan slettes og stenges, da øvelse er på vei: Noen som vil bli kvitt det nevnte? Tenker da det har kommet en del utgaver av NDS siden Lite...

På forhånd takk.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#3
Det er mulig jeg har begge deler, la meg sjekke hjemme. Lenge til du skal på øvelse?
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#5
Før du går av skaftet, jeg vet ikke hvor laderen til SP-en eller selve carten til AW er, men skal kikke litt ekstra i morgen.

uploadfromtaptalk1358805340878.jpg
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#8
På SP-en eller DS Lite? Aner ikke hva en brukt SP går for. Det jeg vet at jeg har er noen Castlevanias og Super Mario Advance 2 aka Super Mario World. Igjen må jeg antageligvis lete frem cartridges fordi jeg en gang i tida hadde en glup plan for lagring. Vi får se i kveld. På DS har jeg en liten bråte greier.


Solgte ikke jeg deg et DS-spill for en del år siden?
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#9
Funnet AW2 på GBA og AW: Dual Strike på DS. Jeg fant ingen kabel til SP-en (Sagosen har), men har til DS Lite. Foruten de har jeg noen spill til GBA som f.eks. Final Fantasy Tactics Advance, Metroid Fusion, til DS har jeg en liten bråte, f.eks. Scribblenauts, 4x Ace Attourney, Kirby: Canvas Curse og Mario & Luigi. Da er spørsmålet hva du er mest interessert i. DS-en kan spille både GBA- og DS-spill da.
 
#10
Takk for du tar deg tida til å sjekke!

Som nevnt i førstepost er det Pokémon og AW som drar i meg, mest sistnevnte. Ønsker melding angående pris du tenker deg for DS Lite med AW2 og Dual Strike (hvis du fant cartridgen). Har du New Super Mario Bros? Mario Kart DS? Zelda-spill? Eventuelt HAR du Golden Sun, det første til GBA?
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#11
Fant både AW2 og AW:DS som nevnt i siste post. Golden Sun solgte jeg for evigheter siden, Zelda og Mario, inkl. Kart, forblir i hyllene mine. Skal tenke bittelitt på pris siden jeg ikke har anelse om hva som er fair.
 
#12
Drit i GBA SP når du har DS Lite, mykje bedre skjerm. Men berre send PM om du finner ut at du vil kjøpe kabel. Dei finnes på DX.com også btw. :)

Har kun GBA SP for å bruke dei som kontroller på Gamecube.

Metroid Fusion eier forresten. Så jævlig.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#13
Så ja, jeg ser folk fortsatt forlanger blodpris for en DS Lite på finn, type firesifrede beløp. Jeg vet ikke helt, hva med 600 inkl de to AW-ene?
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#14
Hmm, burde skaffe meg en håndholdt snart selv. Hadde vært greit med tanke på en del reising. Får mekke tråd

600,- er noe fyren burde hoppe på, det er klart. Gikk for type 1500 brukt på privatmarkedet før sykemelding fra Gamestop
 
#16
DS Lite'n min blir aldri solgt grunnet GBA-kompabilitet, bra batteritid og eit arkiv eg framleis ikkje har spelt fullstendig gjennom. Ikkje rart den går dyrt, verkeleg eit klenodie!
 
Status
Stengt for ytterligere svar.