Neptune's Pride II: The Quickening

Status
Stengt for ytterligere svar.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#1


Jaggu. Dere veit dere vil. =D

Hvem er med? Jo:
  • Fetthesten
  • kakarlsen
  • demake
  • SirkusMartin
  • Aslak
  • Tomas
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#2
Jeg lyst til å være med på noe for en gangs skyld.
 

demake

Seksuelt godteri
#3
#4
Som en veteran av dette spillet, og Spillegal-mester.. ønsker jeg ikke å delta. Jeg føler det er viktig å la andre "rookies" aka "demakes" og "kaks" prøve seg. Ønsker dere lykke til...
 
#5
Det her er ikke turn-based, var det så? Er redd for å melde meg på og gå lei etter dag 1.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#6
Det her er Planetarion-based, alt går i reell-tid men tar så lang tid at man bare sjekker innom en gang iblant og kjører noen ordre og kaller det en dag.

I begynnelsen i alle fall. Mot slutten går det så fort at man blir fucked om man må være på jobb i åtte timer.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#8
Mot slutten går det så fort at man blir fucked om man må være på jobb i åtte timer.
Uten å ha satt meg inn i hva som ligger bak det II-tallet, så er det kanskje noe som er endret på?
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#9
Neppe. Men, jeg tror det går an å sette ting til å gå grisesakte og være ganske dyrt, da kan man i teorien sørge for at det ikke blir så sjukt mye micomanaging, Filip som ringer om morran for å svindle deg, etc.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#10
Bra tiltak Martin, gidder du sjekke om du fortsatt har rettigheta i NPII? Hvis ikke så øser jeg lett tolv moropenger av Fetthestkassa, null stress.

Dette. Jeg er med.

Hva er jeg med på egentlig?
So glad you asked.


Kort fortalt er det sånn 4X-greie (Explore, expand, exploit, exterminate) bare uten alt det dølle. Konsekvensen er at alt du gjør føles helt meningsløst i starten, og så kommer endgame og hilser på og så viser det seg om du har bygd borga di i ei myr eller på solid grunnlag. Det vil si at absolutt alt du gjør, er dritviktig hele tida og for alltid. Ikke en gang Solium Infernum framkalte like mye raeging og bækkstæbbing som Neptune's Pride gjorde, og det sier litt.

Det her er ikke turn-based, var det så? Er redd for å melde meg på og gå lei etter dag 1.
Njet, som Buggz sier er det sanntid. Du er med, sant?
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#11
Knoter med «create game», jaggu kan man ikke skru på turn-based.

Og, jeg kan selvsagt ikke bruke NP-spenna mine på NPII. DET HADDE JO VÆRT FOR TEIT.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#12
Det jeg frykta. Da casher jeg ut, så slipper vi noe fjas.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#14
Bestemte meg for å prøve et spill. Det ser ut til at man ikke kan oppgradere farten på romferjene. Aka, det holder faktisk med en gang eller to om dagen.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#16
Har veldig lyst til å følge eksempelet til Agradula her, det tok på helsa sist. Men det var veldig gøy.

Skal lese opp hva som er nytt i toeren (hø hø), kan lures til å bli med om vi ikke fyller opp antall deltagere. Tvungen rundebasert er kanskje ikke dumt.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#18
Spilte Planetarion litt i forrige årtusener, men har aldri spilt Neptunes og jeg aner ikke hvordan spille eller om jeg kommer til å kunne delta fullt.

aka. jeg er med.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#19
To spotzzz igjen!

Jeg er veldig imot rundebasert, bare så det er sagt. Then again må jeg vel bare bøye meg hvis alle andre bare nei omg æru tæjt runder or bust.
 

demake

Seksuelt godteri
#20
Runder kan dra til helvete.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.