[Ønskes kjøpt] NES / SNES /GENESIS

Shinra85

Spillegals effort emo
#1
Hepp!

Har skaffa meg en Super Retro Trio+, og oppdaget at de NES-spillene jeg trodde jeg hadde liggende på loftet ikke ligger på loftet.

Så da tenkte jeg å høre med de trofaste SGerne om de hadde noen NES, SNES eller Sega Genesis/ Megadrive spill som støver ned som de kunne tenke seg å kvitte seg med til en billig penge. Per nå spiller det ikke så mye rolle hvilke titler det er snakk om, jeg vil bare ha noe å spille
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#3
Om du er hypp på å kvitte deg med det til en relativt snill pris, så sier jeg ikke nei takk
 
Sist redigert:

Lodin

Der Waaaah
#5
Om du dukker opp på neste treff, når enn det er, kan jeg sikkert ta med noen spill du kan få. Må bare finne dem i kjelleren. Rise of the Robots til MD vet jeg hvor ligger.
 
#7
Om du er hypp på å kvitte deg med det til en relativt snill pris, så sier jeg ikke nei takk
Hm, kjøpte det løst på gameshappa i skien.. det funker uten problem, mangler ingen deler, med unntak av boks instruksjonsbok og sånt shit..

Tenkte med rundt 3oo for det, etter at jeg har rensa og testa det, og gir standard 30dag reklamasjon på feil og mangler
 
Sist redigert: