Nå har du virkelig en stor sjanse til å gjøre et skikkelig kupp!!
Jeg selger min nesten ubrukte 3DS til kun 500 kr,-
Det er en svart 3DS med ingen riper eller døde pixler. Veldig fin gave!
Alt fungerer selvsagt 100%.
Du får med en del ekstrautstyr også! En beskyttelses-etui som er gjennomsiktig som man fester rundt slik at 3Ds'en ikke får riper. Se bildet.
Du får med:
- Orginalesken
- Beskyttelses-etui (ekstrautstyr)
- 3D kort for AR Games (Augmented Reality - figurene 'popper' ut av kortene' og blir levende)
- Alle bruksanvisningene
- Ladestasjon slik at 3DS'en kan lades ved å legges oppå, men ikke selve laderen. Du bør ha en vanlig lader som er den samme som for DS og DSi. Har du en slik liggende kan du bruke det, eller du får en for kun 50 kr på GAME eller Gamestop.
Hvis du bor i Bergen kan du komme innom og hente selv, evnt. prøve maskinen først. Ellers kommer porto for frakt i tillegg.
Ta kontakt med meg på tråden her, eller helst på SMS, mobilnr.: 48121934
Jeg selger min nesten ubrukte 3DS til kun 500 kr,-
Det er en svart 3DS med ingen riper eller døde pixler. Veldig fin gave!
Alt fungerer selvsagt 100%.
Du får med en del ekstrautstyr også! En beskyttelses-etui som er gjennomsiktig som man fester rundt slik at 3Ds'en ikke får riper. Se bildet.
Du får med:
- Orginalesken
- Beskyttelses-etui (ekstrautstyr)
- 3D kort for AR Games (Augmented Reality - figurene 'popper' ut av kortene' og blir levende)
- Alle bruksanvisningene
- Ladestasjon slik at 3DS'en kan lades ved å legges oppå, men ikke selve laderen. Du bør ha en vanlig lader som er den samme som for DS og DSi. Har du en slik liggende kan du bruke det, eller du får en for kun 50 kr på GAME eller Gamestop.
Hvis du bor i Bergen kan du komme innom og hente selv, evnt. prøve maskinen først. Ellers kommer porto for frakt i tillegg.
Ta kontakt med meg på tråden her, eller helst på SMS, mobilnr.: 48121934
Vedlegg
-
110,4 KB Sett: 272