Nettop fullført MGS2:S på very easy(Plant delen)

Trodde jeg skulle få unlocka Demo Theater eller hva det heter etter dette, har ikke fullført Tanker delen, så jeg holder på med den nå, hvis jeg fullfører Tanker seperat, vil jeg da få unlocka Demo theater og div?

Takker for svar, må si at dette spillet var utrolig morsomt, bedre enn MGS3 synes nå jeg ;)

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hvorfor ikke spille på en vettug vanskelighetsgrad? Med tanke på hvor lett det spillet var på Normal, ville jeg tro du kan sope gjennom Very Easy i søvne.

Nja, nå er ikke jeg så god da ;) Men uansett, hold dere på emne, jeg vet at jeg er en liten redd jente :p , men jeg vil gjerne vite det jeg spurte om ;)

Hvorfor ikke spille på en vettug vanskelighetsgrad? Med tanke på hvor lett det spillet var på Normal, ville jeg tro du kan sope gjennom Very Easy i søvne.
[/b]
Big Boss var ikke så lettd a.

D

Doctor Downs

Gjest
Big Boss er ikke i MGS2. Nærmeste du kommer er vel Solidus, og jo, han er lett.

Men enig med Fanta-guttungen. MGS2 er et bedre spill enn 3-ern, tross mengden gameplay i forhold til film og codec.

Jaja, men kan vi holde oss on-topic? :/

I Casting Theater, er det virkelig bare 8 scener der? Ikke fler, i MGS3 har man alle cutscensa i spillet samla i Demo Theater. Dette var da trist :/

Du må nok runde spillet. Ikke at jeg vet det sikkert, men når man tenker over at mesteparten av filmene der er fra Plant delen burde det si seg selv.

Jeg synes ikke MGS2 er bedre enn MGS3. MGS3 er et fantastisk spill, med en veldig interessant historie som jeg har venta på, nemlig mer om Big Boss. MGS2 er et veldig underholdene spill, som absolutt holder oppe hva man kan forvente av et MGS spill hvis man tenker på gameplay, men jeg klarer ikke la være å tenke på at historien er på en måte unødvendig. Pluss at mesteparten av spillet er med superpysa Raiden >_<