Nettopp starta å spille Tekken5?

Status
Stengt for ytterligere svar.
#1
Sikkert mange som er innom tekkenzaibastu.com hver dag, andre nesten aldri, setter dette opp bare fordi det skal være litt mer tilgjenglig, vi må få opp nivået på Norge nå, selvom vi er dyktige! Kanskje en gang i fremtiden har vi www.NorwegianTZaibatsu.no

Så til dere som har nettopp begynt å spille tekken, noen nyttige fakta

1. Lær deg Legend (b+1+2 , f,f+1 in other words Figthing Language)
Legend
2. Last ned: NeoRussell's Tekken Tutorial 1.0, men du burde kunne litt legend for å kunne få med deg alt
NeoRussell's Tutorial

3. Prøv å velg en main(hoved) character, utdyp deg i han/hun og videre lær deg fler, men først begynn med en, ikke prøv å lær deg alle med en gang. Prøv og finn den du liker best, ikke velg en character bare fordi du har hørt han er best, potensialet ligger i den du liker best
Character Strategy & Combos På denne siden forventes det at du skal kunne legend, så lær deg den!

4.Vs. Practice
Må si dette punktet er veldig viktig, spill minst mulig mot cpu og mest mulig mot mennesker. Greit og trene juggles og break-throw, men ikke legg deg dårlige vaner som å spille mot cpu, find a tekken buddy!!

5. Last ned match kamper fra andre land, som korea, japan osv....
de finner du på ftp servern her
ftp://maximi.mine.nu
Brukernavn: tekken
Passord: tekken
Analyser disse, lær fra de beste som sagt!

6. Vi har noen Tekken-Guruer her på SG også, noen emner dere kan titte innom
Guide til Charactere i Tekken, Lær deg en ny character!
Combo Challenge, legg ut dine combos/taktikker her


Så hvis du har lært deg Legend, så er det bare til å begynne å utforske, spille deg opp på et bra nivå og hjelp Norge komme i samme klasse som Japan & Korea :D

Noen som mener at jeg har glemt noe send meg en pm, så redigerer jeg det inn!
 
Status
Stengt for ytterligere svar.