Neverwinter Nights

For oss som er skikkelig RPG nerder her så er vel Neverwinter Nights det dataspillet som minner mest om de orginale D&D-reglene. Jeg synes spillet er helt genialt fordi det får med alt som du hadde i D&D pen and paper. Her er RPG-reglene syk, og spillet er kanskje det som D&D frelste ville velge.
Jeg bare lurer på en ting, er det noen her som har dette spillet, eller i det miste har prøvd det? For jeg vil gjerne diskutere det.

Reply's plis.

Spilte litt NWN i går faktisk, etter og ha latt det ligge en stund, men det er ganske så underholdene ja. Et toppers RPG. =D

NWN har jeg spilt mye, utrolig morsomt spill online og på lan. Historien i spillet kan være litt svak til tider og litt mye repitisjon.

jau , spillt Nwn enstund. spillte Bladurs gate 1+ Sword cost , baldurs gate 2 + Throne of bhaal , Icewind dale 1 + heart of winter og icewind dale 2.
spillt nesten alle spilla til blackisle... og alle fallout spilla seff.
ja jeg er Rpg nørd:p noe jeg lever for :)

Joda kommer inn, men hva er liksom poenget med online delen?
Det eneste jeg har støtt på hittil er en "arena" på en måte hvor jeg ser mange folk med egenlagde våpen som gjør no helt sinnsykt med skade, samme med magien :p

Vel, det er en slags CO-OP del. Du spiller igjennom Single Playeren sammen med andre folk. Arena-Delen er nok litt kjedelig, hvis fyren din er dårlig :p

Dette er jo ikek et spill du logger på internett, og spiller i 30 min på... så jeg tror dette er best på LAN.

selv har jeg bare prøvd det singleplayer... eneste Blackisle spillet jeg har spillt multiplayer på LAN er Icewind Dale. og da bare i 1 time :(

Skal vi alle her på SG prøve å få til en Baldurs Gate 2 multiplayer helg eller no? :)

Toz, multiplayeren i BG2 er så innmariiiii kjedelig.
Singleplayeren er legendarisk, men multi skjønner jeg ikke helt hvorfor ble tatt med engang. Jaja.

Viconia=søt. :flau:

Hmm, må prøve denne.."Single-player" delen på online på NWN engang..
Har ikke lagt merke til no slikt før ô.o

Opprinnelig skrevet av Toz@08.05.2005, 23.45
Dette er jo ikek et spill du logger på internett, og spiller i 30 min på... så jeg tror dette er best på LAN.

selv har jeg bare prøvd det singleplayer... eneste Blackisle spillet jeg har spillt multiplayer på LAN er Icewind Dale. og da bare i 1 time :(

Skal vi alle her på SG prøve å få til en Baldurs Gate 2 multiplayer helg eller no? :)
217475​
hadde vert moro , men siden jeg ikke får spille Drow som jeg ser mest opp til i Forgotten Realms verden så er jeg litt kresen:p selv om jeg har masse vis av forskjellige raser jeg kan spille:p og jeg har liten plass på pesen min så jeg får ikke installert spille:p , må nok skaffe meg ny straks ja:p

En relativ stor del av spillet foregår i Underdark, Crosis. -rett før jeg skrev masse spoilere her, ja-. :D

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Du får det i butikken til 200 flis eller noe, dette er da Gold Edition med begge expansionpakkene.
Og da kom jeg på at jeg enda ikke har spilt gjennom Hordes of the Underdark...