New Challenger!

#1
Okeu!

Har du lyst å utfordre noen! Ha en Tekken kveld, eller en eller annen slags spille kveld.
Tell us!

Første Utfordring går til Team NightMare, har enda ikke spilt mot dere casual.

Andre Utfordring går til EagleJin: Kuma Vs Lei (i will crush u)
 

EagleJin

Bear Necessity
#2
Heh, du er på, Nilo. Tar det 17. gjør vi ikke?

Vil med det samme utfordre Baeken din, Nilo. Forberedt denne gangen :p
 
#3
Seff tar vi det da! Og jeg vil se The great Kram spille mot deg også eagle! Han har mye i kjeften men vi skal se og ta det opp på cam hvem som eier hvem..
 
#4
SITAT(NiloPilo @ 31.05.2006, 21.24) 7046
Seff tar vi det da! Og jeg vil se The great Kram spille mot deg også eagle! Han har mye i kjeften men vi skal se og ta det opp på cam hvem som eier hvem..
[/b]
Hehe Nilo... Ja Kranimal aka DrugLord har mye i kjeften det er sant men han har det ikke kun i kjeften, han er skilled sier han :hehe:

Så Kranimal er klar, og han sier ta med flere kameraer slik at alle får se hvordan The Great Kram knuser fra alle vinkler XD

Og, Kranimal lurer på hvilken kø han skal stelle seg i, ingen som har utfordret dere sier han....


Love Hugs :elsk:
 
#5
Denne kø listen blir bare vist hvis du er en av de store, så du skjønner kanskje hvorfor dere ikke for se den! Men nok tull prat!

Hugs og Co, hvem skal dere utfordre til neste RBN?
 
#6
Ja har en gæren challenge til EagleJin...

Kuma vs Kuma... Hugs har en vill Kuma som slakter vilt, og nå vil Hugs' Kuma eie norges "beste" Kuma...


Så hva sier du til det EJ....



Love Hugs :elsk:
 

EagleJin

Bear Necessity
#7
Klart, klart.
Men, eh.. Tenker vi sier en helt vanlig "Kuma vs Panda"-match, jeg...
 

MadCow

Lokal moderator
#8
Siden team kasa har så mye i kjeften har jeg en gæern challenge til dere..

Hugs : Steve vs Steve
Kranimal : Wang vs Wang.

Vi tar det på RBN, eller kanskje vi tar det i drammen før det sammen med Nilo?
 
#9
Husk at Hugs ikke bare har det i kjeften....

Bare kom Steve vs Steve så skal Hugs knekke....

Og Hugs lurer på om du tør å dra en Nina vs Nina....

Vi kan godt ta det i Drammen bare til å komme, Hugs hadde examen idag så Hugs er always ready to own...


Love Hugs :elsk:
 
#10
SITAT(NiloPilo @ 31.05.2006, 13.11) 6965
Okeu!

Har du lyst å utfordre noen! Ha en Tekken kveld, eller en eller annen slags spille kveld.
Tell us!

Første Utfordring går til Team NightMare, har enda ikke spilt mot dere casual.

Andre Utfordring går til EagleJin: Kuma Vs Lei (i will crush u)
[/b]
Aight Nilo as u wish! skal denge deg once and for all B) jeg kommer fra tyrkia den 18! så jeg vil bli forsinket til turneen! om du setter mine kamper sist så rekker jeg det:) peace all!
 
#11
kommer du 18? turneringa er 17..

18 er sikkert lokale tomt, send meg en pm, når du kommer så skal jeg se hva jeg kan få fikset
 

MadCow

Lokal moderator
#12
SITAT(Hugs @ 02.06.2006, 17.32) 7478
Husk at Hugs ikke bare har det i kjeften....

Bare kom Steve vs Steve så skal Hugs knekke....

Og Hugs lurer på om du tør å dra en Nina vs Nina....

Vi kan godt ta det i Drammen bare til å komme, Hugs hadde examen idag så Hugs er always ready to own...
Love Hugs :elsk:
[/b]
Nina vs Nina... nja veit ikke jeg, hun er så lett å vinne med... Nei da, tar den chanllengen jeg :)
 
#13
SITAT(MadCow @ 02.06.2006, 13.21) 7449
Siden team kasa har så mye i kjeften har jeg en gæern challenge til dere..

Hugs : Steve vs Steve
Kranimal : Wang vs Wang.

Vi tar det på RBN, eller kanskje vi tar det i drammen før det sammen med Nilo?
[/b]

Ikke ta vann over hode nå, Men OK...

Skal vise deg litt Wang-Magic
 

MadCow

Lokal moderator
#14
SITAT(Kranimal @ 02.06.2006, 20.23) 7520
Ikke ta vann over hode nå, Men OK...

Skal vise deg litt Wang-Magic
[/b]
Wang-Magic går ut på å trykke tre ganger på firkant, ganske fort. Den kan jeg også :p

Nei, da. Blir bra dette :)
 
#15
Jeg har også en challenge, forrige turnering var det en person som lekte seg deilig og sånt liker ikke jeg...
Så jeg har en challenge til deg Hank H&some!!

Din King mot min King! Og alle dere andre i Mad KO klanen kan få en sjanse til å prøve dere mot meg men det etter at jeg har eid deres kaptein Hank H&some B)
 
#16
SITAT(MadCow @ 05.06.2006, 00.00) 7926
Wang-Magic går ut på å trykke tre ganger på firkant, ganske fort. Den kan jeg også :p

Nei, da. Blir bra dette :)
[/b]

Ja, Det er gærnt Holdetriks....

Men det er ikke bra å abuse det, hvis du først skal abuse noe bør du abuse qcf+2+4

Hissig move.... ;)
 
#17
SITAT
Og alle dere andre i Mad KO klanen kan få en sjanse til å prøve dere mot meg men det etter at jeg har eid deres kaptein Hank H&some B)[/b]

Hvis jeg ikke tar helt feil å så er hank en annen spiller fra en annen klan... tror han spiller for Team divne, som jeg tror kommer til å gjøre det knusende bra på neste turnering...
 
#18
SITAT(NiloPilo @ 05.06.2006, 14.20) 7976
Hvis jeg ikke tar helt feil å så er hank en annen spiller fra en annen klan... tror han spiller for Team divne, som jeg tror kommer til å gjøre det knusende bra på neste turnering...
[/b]
Du tar feil, Hank H&some er IronFist. Han bytta nick fordi folk trodde IronFist var The Iron Fist Tournament B)
 

EagleJin

Bear Necessity
#19
Hank H&nsome spilte på lag med Red Hawk og meg, altså for Torigumi. Vanligvis spiller han for Divine, som Nilo nevnte. ;)
 
#20
SITAT(I3eKri @ 05.06.2006, 13.30) 7969
Jeg har også en challenge, forrige turnering var det en person som lekte seg deilig og sånt liker ikke jeg...
Så jeg har en challenge til deg Hank H&some!!
[/b]
Lekte meg deilig??? :blunk:
Vet ikke hva du snakker om...

SITAT(I3eKri @ 05.06.2006, 13.30) 7969
Din King mot min King! Og alle dere andre i Mad KO klanen kan få en sjanse til å prøve dere mot meg men det etter at jeg har eid deres kaptein Hank H&some B)
[/b]
Jeg spiller for Divine, som flere andre har påpekt.

Når det er sagt, challenge accepted! Jeg spiller ikke King, men for din skyld skal jeg lære meg ham, og denge deg! :p

-Hank