New Super Mario Bros.

... men det gir vi blaffen i. IGN har nemlig lastet opp en ny trailer pluss noen screens. Det ser ut til at dette spillet kan bli en skikkelig hit med to spillere over trådløst nettverk. Ta en titt på videoen, så forstår dere nok hva jeg mener. Et av de mest spennende spillene i DS-ens line-up, etter min mening.

http://media.ds.ign.com/media/682/682879/vids_1.html

Og noen bilder:

Emnet blir oppdatert med mer info og media ettersom mer dukker opp.

D

Deleted member 91

Gjest
Bildene funker ikke her, skatten. Men ja, dette er virkelig en av titlene til DS jeg gleder meg mest til. Skal bli skikkelig spennende. Releasedate?

Lodin

Der Waaaah
Det så utrolig fett og retro ut. Har venta lenge på en ny Mario side scroller nå så dette havner høyt på listene.

Opprinnelig skrevet av Nicholas@17.05.2005, 23.00
Bildene funker ikke her, skatten. Men ja, dette er virkelig en av titlene til DS jeg gleder meg mest til. Skal bli skikkelig spennende. Releasedate?
222322​

IGN er tydeligvis litt gay nå i disse E3-tider. :ehm...: Men bildene kan du uansett finne her. Release har jeg ikke peiling på, men det blir nok i løpet av året.

Kilik

Lokal moderator
Ja, dette fortjener absolutt oppmerksomhet. Er vel første 2D Mario-spill siden...tja....Yoshi's Island? Hvis det er noe i nærheten så bra som de gamle klassikerne, så er det verdt et kjøp.

Dette så jo lovende ut.
Morro med ett nytt mario sidescroller.
Bare ports og remakes de siste årene, am i right?
Ser ikke bort i fra at dette spillet havner i ds'en min nei.

TAKK SHIGSY!

nå har jeg endelig fåt en grunn til å vurdere å kjøpe meg en nDS! :D

fint at Nintendo endelig har skjønnt at Mario og 3D ikke hærer sammen, hverfall ikke på dette spillet.

D

Deleted member 91

Gjest
Nintendo's reps were explicit in stating that New SMB is extremely early in its development and couldn't begin to guess at a release date.
Æsjameg. Ikke at jeg ikke vil at de skal ta tiden de trenger, men spillet har jo vært under utvikling en god stund nå. Ikke for å late som jeg har peil, men tar det virkelig så lang tid å gjøre det ferdig? Ikke er det særlig avhengig av verken touching eller voice-recognition heller. Jaja, gleder seg gjør man uansett. Co-op ser i tillegg helt knæsj ut, assa.

Dette spillet har gigantiske Goombaer, det er bare sååå kjøpt!! :D

Gleder meg veldig. Får minner fra da jeg var liten og spilte Super Mario World. Kjøper det uansett bare for å mimre.

Hvor jævla fullpakka IGN er med reklame akkurat nå. Må jo se den forbanna Jeep reklamen for hver gang jeg skal se en video.

Opprinnelig skrevet av Kilik@17.05.2005, 23.04
Er vel første 2D Mario-spill siden...tja....Yoshi's Island?
222326​
Skal vi først sammenligne med Yoshi's Island, så er vel det nylig utgitte Yoshi touch and go til DS det siste i rekken. Og det kom for... Vel, en uke siden...

Kilik

Lokal moderator
Opprinnelig skrevet av Camrot+18.05.2005, 23.08-->
<!--QuoteBegin-Kilik
@17.05.2005, 23.04
Er vel første 2D Mario-spill siden...tja....Yoshi's Island?
222326​
Skal vi først sammenligne med Yoshi's Island, så er vel det nylig utgitte Yoshi touch and go til DS det siste i rekken. Og det kom for... Vel, en uke siden...
222896​
[/b]
Utfra hva jeg har sett, er ikke Yoshi's Touch & Go noe tradisjonelt plattformspill. Er vel mer fokus på innovativ touchpadbruk.