Ninendo Ds

Jeg har tenkt å endelig gå til anskaffelse av Ds Lite. Dette vil skje rundt den 30. august, da jeg endelig får lønning for deler av sommerjobbe. Ettersom at jeg ikke orker å bruke for mye av lønna på ds med engang, tenkte jeg at det ville vært greit med noen brukte spill. Følgende ønskes:

- New Super Mario Bros.
- Animal Crossing: Wild World
- Phoenix Wright: Ace Attorney
- Brain Age
- <strike>Nintendo Touch Golf: Birdie Challenge</strike>

Det skal nevnes at jeg trolig ikke får betalt selger før den 30.. Jeg sier trolig, da jeg muligens kan få far eller mor til å legge ut for meg.

Men du har IKKE lyst på Tony Hawk American Sk8land? Foreløpig DS-spillet med absolutt best grafikk, vil jeg påstå. Det er ditt for 250 inkludert porto. Har spilt det til døde, så jeg kan fortsette livet mitt uten. Les positive ting om det her: http://www.spillegal.no/forum/index.php?showtopic=455

Nintendo Touch Golf: Birdie Challenge har jeg, men er ikke så veldig keen på å selge, men kom med et tilbud så skal jeg vurdere det.

EDIT: Har også disse spillene tilsalgs:

Lost in Blue
Rayman DS

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Da går det jo an å påpeke at Videogamesplus selger Tony Hawk's American Sk8land til tredve canadiske dollar pluss frakt, noe som til sammen såvidt bikker 200-lappen. Og dette for et klink nytt spill.

Om noen skulle lure, så markerer VGPlus pakkene sine som verdt $20, uansett, så noen moms betaler man ikke.

Nistelrooy: Ikke noe å tenke på uansett. Takket ja på et tilbud fra Jubei for en stund siden. Men for all del, takk for tilbudet :). Lost In Blue og Rayman har jeg ingen interesse av, desverre.

SITAT(Nistelrooy @ 14.08.06, 22.55) 19691
Ødelegge for andres handler, anyone?
[/b]
Sorry, var ikke sånn ment. Jeg trodde ikke det skulle stå i veien for en byttehandel, da folk flest foretrekker å bytte fremfor å ta pengene fatt. Uansett synes jeg ikke prisen var supergod. Dette er tross alt et spill som ble lansert til budsjettpris (ca 30 dollar). Jeg sakset uansett kun informasjonen fra Røverkjøp-tråden, som er på samme forum.

SITAT(Yetipants @ 14.08.06, 23.00) 19694
Da går det jo an å påpeke at Videogamesplus selger Tony Hawk's American Sk8land til tredve canadiske dollar pluss frakt, noe som til sammen såvidt bikker 200-lappen. Og dette for et klink nytt spill.

Om noen skulle lure, så markerer VGPlus pakkene sine som verdt $20, uansett, så noen moms betaler man ikke.
[/b]
Verdt å nevne er det at informasjonen om spillet på den siden er fra konsollutgavene av spillet, som altså heter American Wasteland. I Sk8land har man altså ikke uendelige skatebare-områder, men separate baner. Man kan heller ikke gå inn i butikker som det står. Sykkel er heller ikke med i Sk8land. Fremdeles et knall spill da. :p
Om du ikke vil kjøpe spillet fra VideoGamesPlus (US-utgaven har et annet cover, som er helt mørkt og noe smalere), så kan jeg jo matche prisen. 200 inkludert porto?

SITAT(Alex @ 15.08.06, 01.04) 19700
Sorry, var ikke sånn ment. Jeg trodde ikke det skulle stå i veien for en byttehandel, da folk flest foretrekker å bytte fremfor å ta pengene fatt. Uansett synes jeg ikke prisen var supergod. Dette er tross alt et spill som ble lansert til budsjettpris (ca 30 dollar). Jeg sakset uansett kun informasjonen fra Røverkjøp-tråden, som er på samme forum.
[/b]
Jada, går greit det siden han allerede har en avtale på det spillet, men synes det ble litt dumt at jeg sa at jeg hadde et av spillene han ønsket seg og du kom med at det kostet kun 180,- kroner der. Og regner med at bytte hadde vært uaktuelt siden han sannsyneligvis ikke har noen DS spill. Men som sagt det er ikke noe problem. :)