Ninja Gaiden 2 (xbox360)

GLeder meg kjempe mye!

At det er vanskelig er i bunn å grunn bare digg, det gir en meget god mestringsfølelse når man klarer det. Har spilt igjenom alle de 3 forskjellige versjonene av erern og regner med at jeg da har varmet godt opp til dette.

Det skal være 4 vanskelighetsgrader i dette spillet,

Man får valget om en lettere grad enn den "normale" hvis det er vanskelig, og man kan låse opp to nye og vanskeligere, Blir vel på en måte som I Ninja Gaiden Sigma. Bare at gradene har litt forskjellige navn.

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Er like brutalt vanskelig etter jeg har lest om spillet. Litt skuffende at det får litt lunkne omtaler rundt omkring, er visst ikke alt som er like polert. Synd at de skal slurve på oppfølgeren til etter min mening det beste spillet fra forrige generasjon.

Uannsett, combat skal fortsatt være rimelig heftig og bra, så jeg gleder meg.

Lodin

Der Waaaah
Japsene har fått demo nå selvom ingen der borte har maskina. Vi andre derimot må vente til "snart". Hvis du derimot har en sånn gratis Live i en måned fra fek.s GTAIV lapp skal det vistnok fortsatt være mulig å lage en falsk japansk gullkonto og laste den ned.

Jeg har forøvrig ikke tenkt å plukke opp dette. Kommer bare til å pådra meg magesår av vansklighetsgraden så da spiller jeg heller no annet.

Har nå spilt igjennom chapter 1 og litt ut i 2.

Førsteintrykk:

- Det er mye mye mye mye x8 lettere

- når det gjelder blodinnhold: sinnsykt hvor mye blod du får ut av en ninjaperson.

- Grafikken er ca den samme som i sigma på ps3, dog litt finere

- Mye kule nye moves

- Litt taightere gameplay

- Det er ninja gaiden ganger 2 og det er egentlig bare fett

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ninja Gaiden sparka jo ikke inn før et stykke uti med de virkelig harde sakene, så det er hva jeg også tror. Uansett så skal jeg ha dette, er ingenting å lure på. Ninja Gaiden ligger nær toppen av min all-time-favorittliste, og jeg kjøpte alle tre versjonene av det første spillet. Venter dog litt med å handle delvis fordi jeg ikke har penger og fordi jeg vil se om det går an å handle et sonefritt eksemplar fra Canada.

Ahaaa, husker SÅ godt første gangen eg spelte Ninja Gaiden på xbox, ble ute ørten ganger på rad mot første bossen! :D

No tar eg han alltid på første forsøk, er kun snakk om mestring. Kjem garantert ikkje til å ha vanskelighetsgraden på lettere enn supervanskelig på 2'eren, så blir det berre meir moro. Evt, kanskje eit hakk under om eg taper 50 ganger på rad. ;)

Gleder seg! Og eg har akkurat fått meg 360, woho!

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
No tar eg han alltid på første forsøk, er kun snakk om mestring. Kjem garantert ikkje til å ha vanskelighetsgraden på lettere enn supervanskelig på 2'eren, så blir det berre meir moro. Evt, kanskje eit hakk under om eg taper 50 ganger på rad. ;)
Sånn bortsett fra at vanskelighetsgradene må låses opp ved å runde spillet, da. :p

Ninja Gaiden sparka jo ikke inn før et stykke uti med de virkelig harde sakene, så det er hva jeg også tror. Uansett så skal jeg ha dette, er ingenting å lure på. Ninja Gaiden ligger nær toppen av min all-time-favorittliste, og jeg kjøpte alle tre versjonene av det første spillet. Venter dog litt med å handle delvis fordi jeg ikke har penger og fordi jeg vil se om det går an å handle et sonefritt eksemplar fra Canada.

Da kan jeg glede deg med att spillet er Region Free.
Pal versionen jeg har er det, og da er nok alle det.

Edit:

Spilt mer nå.
HOREVANSKELIG, Og kamera er ikke helt på din side.

Lodin

Der Waaaah
Demoen er teoretisk sett mulig å laste ned nå. Akkurat som med GH3 kan man laste den ned som torrent og brenne på en CD. Finne torrenten får dere gjøra sjæl. :shifty:

Kilik

Lokal moderator
Itagaki forlater Tecmo og saksøker samtidig selskapet 7-8 millioner kroner...

Statement

I, Tomonobu Itagaki, hereby announce that on the 14th of May 2008 I filed a complaint in the Tokyo District Court against Tecmo Co., Ltd. for unpaid completion bonuses, and against the President of Tecmo, Yoshimi Yasuda, for such unlawful acts as unreasonable and disingenuous statements made towards me, claiming damages in total of 148 million yen. I also announce that this complaint was delivered to the defendants on May 22nd of the same year.

In addition, I hereby announce that I have today submitted a letter of resignation to Tecmo Co., Ltd. stating that I will resign as of the 1st of July, 2008.

Before the start of development on DEAD OR ALIVE 4, Tecmo Co., Ltd. had agreed to pay a completion bonus to me for this Xbox 360 title, which I produced. However, when the time came for the actual payment, Tecmo Co., Ltd. went against its previous agreement and refused payment. President Yoshimi Yasuda chose not only to violate this agreement, but also turned defiant, telling me “if you are dissatisfied with the decision not to pay the bonuses, either quit the company or sue it.” In addition, he made demeaning remarks about me to my subordinates and colleagues, causing me significant emotional distress and worsening my personal relationships and work environment. Thus, I have no choice but to resign from Tecmo Co., Ltd.

The conduct of Tecmo Co., Ltd. and its president Yoshimi Yasuda towards me has been unbefitting of a publicly-listed company.

I have filed this lawsuit with a strong intent to question the social responsibility of Tecmo Co., Ltd. and its President Yoshimi Yasuda, as well as condemning them for their unjust acts. Today, in addition to announcing the reasons for this lawsuit, I make clear my reasons for resigning.

To All Game Fans

I truly feel sorry to all the fans of the games I have made. NINJA GAIDEN 2, which will launch on the 3rd of June will be the last NINJA GAIDEN I will create. I will also never be able to make DEAD OR ALIVE 5. I regret the circumstances that have forced me to leave Tecmo, where I had worked for so many years, and I regret the disappointment this will cause my fans.

However, I can no longer continue to work with President Yoshimi Yasuda, a man who chooses not to honor promises even when he is able to do so.

I truly hope that nothing like this happens again in the future.

Tecmo Co., Ltd. Creative Officer

Leader, Team NINJA

Tomonobu Itagaki

Lodin

Der Waaaah
Sjefen sa sikkert stygge ting om kratertrynet hans.

Sånn ellers er demoen ute på Live nå så de som ikke gadd brenne kan laste ned på vanlig vis.

Fikk mine skitne fingre rundt dette spillet for to dager siden, og jeg må virkelig si at det er så å si perfekt. Det er akkurat som Ninja Gaiden, bare at det er mye, mye mer finjustert. Kampene virker (for meg, iallfall) mye mer flytende, og det er litt mindre knot å få til de forskjellige spesialangrepene og counterne. Oblideration-ene er også helt fantastisk deilige. Ikke noe er mer tilfredsstillende enn å kappe av begge bena på en fyr, for å få han ned i riktig høyde til å kunne kappe av ham hodet med sverdet i et brutalt sving i hoftehøyde. Rett og slett deilig. Bossene er også like utfordrende som de alltid har vært. Boss #3 er dette spillets Murai.

tl;dr: jeg elsker det.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Testa demoen her om kvelden, og det var mye kløning til å begynne med mens jeg fikk tak på forskjellene fra Black og Sigma (som jeg har fått ganske greit i fingrene etter hvert nå), men etter kort tid satt det og jeg begynte å komme inn i rytmen. Demoen er såklart altfor lett (siden du får de beste våpnene med en gang) og ikke spesielt spennende, men som en prøvesmak på opplevelsen var det snadder. Likte ikke helt overgangen fra føydal ninjalandsby med kirsebærblomster til Blade Runner på førstebrettet, men så kom det noen hager og sånt innimellom så da var det greit. Var også en avsindig teit og avsindig stilig skyskraper (det meste i Ninja Gaiden er både tøft og teit samtidig) på slutten så jeg gleder meg stort. Furious Wind er forøvrig en fantastisk god endring de har gjort i grunnsystemet, den likte jeg godt. Noe jeg ikke likte så godt var klørne og tøflene; altfor ofte teleporterte Ryu rundt da jeg brukte dem, og da blir det vanskelig å holde kontrollen på hvor han befinner seg. Noe som er cirka ekstremt viktig i Ninja Gaiden. Menmen, merka vel at det tilsvarte Vigoorian Flail (mao. mashevåpen) fra de første spillene. Lunar med kjetting var forøvrig dritbarskt.

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Fikk endelig NG2 i dag, spilte gjennom chapter 1 nå på Path of the warrior vanskelighetsgrad. Det gikk ganske greit for seg, døde 1 gang på bossen, men han gikk lett andre gang.
Jeg elsker spillet allerede. Det er kanskje ingen revolusjon fra det første spillet, men det var strengt talt ikke nødvendig for min del, er akkurat passe mengde med nye grunnleggende features.
Fikk en 61 hit combo bestående av 4 ultimate techniques på rad med Dragon sword, så ut som jeg hadde kjørt over 20 fiender med skurtresker etterpå :D

Ahh i dag ble jeg ferdig med path of the master ninja. Det var vanskelig!!

Så på nettet og det så ut som jeg er nummer 8 i verden til å klare master ninja, men har ikke så mye poeng som de beste da..