Ninja Gaiden 3

#1
Her er collector's editionen til Ninja Gaiden 3


men her er det kule
The characters you get in the DoA5 demo vary depending on where you pre-order from. Reserving the regular edition at GameStop will make NG3 lead Ryu and Hitomi in the downloadable Dead or Alive 5 demo stage, as opposed to the Ayane and Hayate pairing for Amazon pre-order customers. Getting the Collector's Edition gives all four characters to play with in the DoA5 demo. Ninja Gaiden 3 comes out in March.
:psyduck:
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#2
Vi får nok som vanlig en "Nordic Edition" som inneholder alt sammen. Lagde ny tråd, sikkert noen folk og hester som skal ha dette spillet.
 
#3
Har ikke spilt noen Ninja Guider, er xburk-utgavene ok å spille? Kunne tenke meg å kjøpe et av de gamle for en billig penge.
 
#4
Ja. Gå for Black-utgaven hvis du skal ha det første siden kamerasystemet fikk en overhaling i det. Sånn i forhold til hvilket av de du bør kjøpe, var det for meg som casualninja ikke noe voldsomt til stor forskjell på de. Virker dog som den generelle enigheten er at det første er best, men jeg heller kanskje mer mot 2 pga en del av locationene du besøker.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#5
Seconder Ninja Gaiden Black, det er stor moro. Ninja Gaiden Sigma-spillene på PS3 er også verdt en titt, de er mer casual-orientert.

Edit: Sigma-spillene er nyutgaver av de "vanlige" på Xbox, så er det nevnt.
 
#6
Ninja Gaiden Black (eller Sigma som det heiter på PS3) er fantastisk bra. Ultratight kontroll som, når du får teken på det, er svært så belønnende. Men samtidig straffer spelet det hardt når du ikkje får ting til. Svært smart å gjere førstebossen dritvanskelig for nybegynnere, for det føles aldri urettferdig.
 
#7
Må vel også påpeke at Sigma-spillene har betydelig mindre blod. Er ikke gorefan eller noe, men den visuelle deiligheten av å måke seg gjennom fiender så blodspruten står er passe \m/

Innså for øvrig at jeg ikke har sett noe som helst av gameplay-videoer av NG3, så jeg poster disse:
Stealth, som en ekte ninja. Så en gameplay-video jeg ikke finner igjen med commentaries, og det er visstnok valgfritt om man vil stealthe eller trekke sverd.


Ser ut som Ninja Gaiden og jeg liker det.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#8
Ninja Gaiden Black (eller Sigma som det heiter på PS3) er fantastisk bra. Ultratight kontroll som, når du får teken på det, er svært så belønnende. Men samtidig straffer spelet det hardt når du ikkje får ting til. Svært smart å gjere førstebossen dritvanskelig for nybegynnere, for det føles aldri urettferdig.
Yess. Men! Hvis du har hørt at Ninja Gaiden har rykte på seg for å være schwinhardt og utilgivende, så er det i og for seg riktig. Greia er bare at spillet stort sett alltid er rettferdig, så lenge du har fulgt med underveis. Det er ikke Dark Souls-territorium vi snakker om her (altså, NG er ikke så knallhardt som Souls, og spillene er også mye mindre slik at det ikke blir en tilsvarende utfordring).

Uansett: Er du Ninja Gaiden-jomfru, er det lurt å starte med Ninja Gaiden Black til Xbox/360 eller Ninja Gaiden Sigma til PS3. Sigma er som nevnt en god del lettere, men også Black har en nybegynner-modus for folk som ikke er så stø på sverdet ennå. Alle spillene har også en ekstra Mission Mode som virkelig gir deg noe å bryne deg på når du har spilt gjennom hoveddelen.

PS: Hvis du tror de nye Ninja Gaiden-spillene er vanskelige, kan du jo prøve NES-spillene.
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
#10
Jeg forholder meg foreløpig skeptisk til Ninja Gaiden 3. Basert på det jeg har sett av gameplay fra spillet (quick look fra Giantbomb), virker det litt utvannet. Det ser alt for lett ut, de tar nesten ikke noe skade når de spiller preview delen. De quicktime henrettelsene er heller ikke spesielt tiltalende. Mulig det tar seg opp lenger ut i spillet, men med tanke på at selv de første fiendene i de to foregående spillet kunne utlevere betydelig mengder med juling ved feilsteg, så frykter jeg at vi har med en direkte forenkling av spillet å gjøre.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#11
Om de har justert vanskelighetsgraden ned til Sigma-nivå, synes jeg ikke det er så gæærnt. Acolyte var rimelig enkelt og greit der, men Mentor og Master svei fortsatt så det holdt.
 
#12
Får se hvordan instakillene fungerer. Hvis det er noe som belønnes pga mad e-sport-ferdigheter, så er det litt ok. Ut i fra gameplayet å dømme dog, ser det ikke slik ut.
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
#13
Om de har justert vanskelighetsgraden ned til Sigma-nivå, synes jeg ikke det er så gæærnt. Acolyte var rimelig enkelt og greit der, men Mentor og Master svei fortsatt så det holdt.
Jeg har ikke spilt Sigma-versjonene. Bare håper at det er en vanskelighetsgrad tilsvarende normal i NG1 og path of the warrior i NG2. Håper også at de har ivaretatt antall komboer og angrep med hvert enkelt våpen.

Forøvrig helt enig med din karakteristkk av Ninja Gaiden som rettferdig. Jeg har aldri helt forstått anklagen om at serien er urettferdig. Man tar sjeldent unødvendig skade dersom man spiller forsiktig og faktisk venter et angrep rundt hvert eneste hjørne. Jeg vet alltid når jeg har driti meg ut i Ninja gaiden, du får den velkjente magefølelsen når du vet at du har blitt litt grådig med angrepene, og da smeller det.
 
#14
Den "quicktime" greia der føles berre kald og jævlig. Har null problemer med å slakte ned umennesker og monstre, men det der gir ein stemning eg ikkje ønsker å spele. Trur eg skipper NG3.
 

ganon

The Boshy
#15
Ekte ninjaer spiller som yetipants påpekte på nes. Har alle tre faktisk, må nesten lage en video av de. Men sjekk ut ninja gaiden på xbox også, funker det og.
 
#16
Ser ut som Thinaran hadde rett. Fra gamezone:
Pre-order og få 2 pakker med ekstra in-game fightere!

Pakke 1: Ayane vs Hayate
Pakke 2: Hayabusa vs Hitomi
Sprengt opplegg. Kjøp spillet vårt på forhånd, så får du noe ekstradritt til et annet spill.
:ehm:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#19
Day one purchase. Spillet altså.
 
#20
Må ha det sverdet for ordentlig immersion.

Er for øvrig bare ett våpen gjennom hele spillet <_< Om de kommer til å stiffe oss med DLC.
Trenger dualsverd(LEONARDO UP IN DIZZ SHIT BRAH) og vigoorian flails for at jeg skal føle meg som en ekte ninja.