Ninja Gaiden Hurricane Vol. 1

"First things first. What, exactly, is Hurricane Pack: Volume I?
The Hurricane Pack, which will become available for download exclusively via Xbox Live on Monday, August 2, is a free bonus for Ninja Gaiden fans, and it will be used as the proving grounds for Tecmo's second Master Ninja Tournament
."

-Gamespot.

Det skulle jo komme idag?
Eller blir det forsinka siden vi tilhører
Europe, men det skulle da ikke bety noe.
Er en tind først lagt ut på nettet skal det jo
være tilgjengelig for alle vel?

Aboslutt ingen som bryr seg?
Da kan vi likesågodt be admin om å fjerne det.

Kilik

Lokal moderator
Utsatt en uke, altså til 9.august.
Ser svært fram til det nye kamerastystemet som jeg synes til tider var svært irriterende i originalspillet.

Opprinnelig skrevet av Kilik@02.08.2004, 19.46
Utsatt en uke, altså til 9.august.
Ser svært fram til det nye kamerastystemet som jeg synes til tider var svært irriterende i originalspillet.
82118​

Veit du hvorfor?
Dette har jeg ventet lenge på liksom.

Lastet ned den pakken idag. Dæven så vanskelig.
Døde på førstebrett jo.. huff..

:ninja:

:usikker:

Har kommet til level 6 nå. Var veldig vanskelig, ja, men ikke så vanskelig som jeg hadde fryktet. Det var som å begynne å spille på nytt igjen. De nye kostymene er tøffe, Lunar er et rått våpen og det nye kamera-systemet hjelper. Det som er litt synd er at de nye fiendene i Tairon (de som var militæret før) bare ser dumme ut nå. En annen ting som er synd er at det ikke ser ut til at man kan spille med de nye tingene på en lettere vanskelighetsgrad, utenfor Master Tournament. Tror det er mange som kommer til å spille Hurricane Pack lite, fordi at de blir skremt bort av vanskelighetsgraden.

Det irriterer meg at man må være tilkoblet til LIVE for å spille pakken. Finnes det noen annen måte?

Kilik

Lokal moderator
En annen ting som er synd er at det ikke ser ut til at man kan spille med de nye tingene på en lettere vanskelighetsgrad, utenfor Master Tournament.
Det var synd. Det utelukker nok meg. Hvordan er det nye kamerasystemet forresten ?

Det er veldig kjekt under platform og utforskningssdelene, men siden fiendene angriper mye oftere og raskere nå har man rett og slett ikke tid til å styre med det under kamper.