Ninja Gaiden

#1
Jadda..
Det vel ikke så alt for lenge til Nja Gaiden kommer til Xbox
og jeg tenkte at det må være noen her som allerede har spillet,
og jeg håpet at de vil fortelle litt om spillet.

Under finner dere to bilderog en link til en Review av
Spillet.(Gamespot).

:ninja: :ninja: :ninja: :ninja:





Denne linken vil føre deg til en review av gamespot.
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
#2
Ninja gaiden er skambra :D

Dere som venter på PAL versjonen har virkelig noe å glede seg til. Dette spillet er det beste i sin genre med kongegameplay og sinnsvakt god grafikk. Jeg storkoste meg gjennom hele spillet. Man blir ikke lei av combaten og spillet byr også på noen adventure elementer etterhvert som man kommer litt uti spillet. Det er varierte miljøer og man møter alt fra marines til ninjaer til undead, disse kan du gyve løs på med en del forskjellige våpen som jeg ikke skal røpe her :)

Alt i alt, hvis du liker raske actionspill med noen adventure elementer så slår ikke dette feil. Spillet byr også på plenty av utfordring, spillet kan være vanskelig, men det er ALDRI unfair. Man føler at man finner teknikkene på bossene og er man god da, så kan man virkelig knuse de :) Det er også noen ganske delikate unlocks i spillet som absolutt er verdt å gjøre (Jeg holder selv på med de nå).


-Edit Beklager, det ble en del smilies
 
#3
Gleder meg noe sykt til dette spillet. Spillet ligger på 4. plass på min "Most Wanted"-liste over spill. Det virker så sykt fett. Minner sinsykt om Devil May Cry, og det har jo faktisk fått alt i alt bedre kritikk også (Ninja Gaiden ligger på 91.5%, mens Devil May Cry ligger på 91.1% på GameRankings). Lurtz roser jo spillet opp i skyene også, så jeg begynner å glede meg mer og mer. Bare av å se på de bildene blir jeg helt i ekstase. Faen, som jeg gleder meg.

Er det 12. mai spillet kommer på PAL?

Btw, det bør være 60Hz på det. Det er det nok, men uansett. Det bør være det. Det må være det.
 
#4
Har nå sett en del filmer å bilder fra dette spillet
og jeg er sjokkert over hvor fette et spill kan se ut.
Kutte av hoder, løpe opp vekker(ninjalike) osv.

Dette er det spillet jeg har venta på.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#6
Ninja Gaiden ser grisetøft ut, det skal jeg definitivt ha. Tror bare at jeg må vente til etter release-datoen, har ikke mye penger for tiden(skylder 700, faktisk)...
Men jeg skal ha dette!
 
#7
Skal jo ha det. Tørr ikke glede meg så veldig da. Vet ikke hvorfor, men jeg får litt flashback til Viewtiful Joe. Det fikk konge kritikker, men jeg likte det absolutt ikke.

Bah. Dette spillet har jo fått enda bedre kritikker igjen da, så jeg må nesten skaffe meg det. Og Lurtz sine poster angående spillet er veldig overbevisende...
 
#8
Opprinnelig skrevet av Psycho Mantis@12.04.2004, 19.16
Gleder meg noe sykt til dette spillet. Spillet ligger på 4. plass på min "Most Wanted"-liste over spill. Det virker så sykt fett. Minner sinsykt om Devil May Cry, og det har jo faktisk fått alt i alt bedre kritikk også (Ninja Gaiden ligger på 91.5%, mens Devil May Cry ligger på 91.1% på GameRankings). Lurtz roser jo spillet opp i skyene også, så jeg begynner å glede meg mer og mer. Bare av å se på de bildene blir jeg helt i ekstase. Faen, som jeg gleder meg.

Er det 12. mai spillet kommer på PAL?

Btw, det bør være 60Hz på det. Det er det nok, men uansett. Det bør være det. Det må være det.
det står at det kommer 14 mai et par steder(bl.a. tbc games), men på gamesmix står det 28 mai, håper på 14!

Gleder meg vilt jeg også, skal ha det uansett, elsker sånne spill!
 
#9
Spillet skal visstnok vare litt av en utfordrelse har jeg hørt.
Faktisk veldig vanskelig. Men dette er kanskje feil?
Kan noen som har spillet si om det er en utfordring.
 
#10
Opprinnelig skrevet av Alucard@13.04.2004, 18.38
Spillet skal visstnok vare litt av en utfordrelse har jeg hørt.
Faktisk veldig vanskelig. Men dette er kanskje feil?
Kan noen som har spillet si om det er en utfordring.
Spille har en vanskelighetsgrad som ligger godt over det du er vant til og spille. Når det er sagt syntes jeg spiller blir lettere og lettere etterhvert... og ikke omvendt. Det er synd.
 
#11
Kan ikke det ha noe med at man blir bedre?
Eller har spille samme vanskelighetsgrad gjennom hele spillet?
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
#12
Opprinnelig skrevet av Scorpiux+13.04.2004, 18.59-->
<!--QuoteBegin-Alucard
@13.04.2004, 18.38
Spillet skal visstnok vare litt av en utfordrelse har jeg hørt.
Faktisk veldig vanskelig. Men dette er kanskje feil?
Kan noen som har spillet si om det er en utfordring.
Spille har en vanskelighetsgrad som ligger godt over det du er vant til og spille. Når det er sagt syntes jeg spiller blir lettere og lettere etterhvert... og ikke omvendt. Det er synd.

[/b]
Er ikke helt enig i det du sier om vanskelighetsgraden, synes den går mer i bølgedaler. Noen av bossene her og der kan være skikkelig bad ass. Synes ikke spillet til noen tid er plagsomt vanskelig. Jeg synes det er greit at de kanskje letter litt på vanskelighetsgraden innimellom slik at man innimellom får et lite relief :)

Morbo: Ninja gaiden eier Viewtiful Joe lett synes jeg. Viewtiful jo var et artig konsept, men det ble kjedelig i lengden og gameplayet var altfor ensformig.
 
#13
Ninja gaiden er tingen over tingen for tiden. Man tar en dose prince of persia, tilsetter en mengde DOA, og krydrer det hele med metroid prime. Hva får man? Det beste konsollspillet siden metroid Prime roamet Gamecuben min :laugh:

Spillet er ikke så vanskelig på normal, og sånn midt imellom på hard. Prøv very hard du, og få en stor overraskelse. Ser med gru fram til Elma 1 om jeg noensinne kommer så langt. Og doku blir vel heller ikke så lett.

Glemte nesten ghostfish. De var ille de!

Tror jeg skal starte en online petite for å forby ghostfish eller lignende onder i alle oppfølgere noensinne. :thumbdown:
 
#14
Jeg syntes Ninja Gaiden er ett kjempe bra spill på mange måter, og det overrasket med utrolig mye. Det som er litt synd, og som er nevnt tideligere ser jeg, er at vanskelighetsgraden er litt omvendt av hva som er vanlig. For min del passer dette ikke så utrolig bra, ettersom jeg liker å bli litt kjent med spillet før the real shit begynner. Men man vender seg til deg da, etterhvert. Med unntak av historien, som er laber, er det ikke mye man kan klage på. Grafikken, musikken og krakterene er jo utrolig godt gjennomført ... og hva er vel kulere enn å være en ninja. Personlig har jeg NTSC-versjonen, men tror vel PAL-versjonen skal være ganske lik. For dem som bare har MXB blir nok dette en slager, men for oss som har alle konsollene blir dette bare ett spill i hylla. Det syntes i allefall jeg. Men ikke missforstå. Som jeg nevnte til å begynne med er spillet bra kjempe bra på mange måter, hehe!
 
#15
Er en sinnsykt Stor Fan av DevilMay Cry serien :) Er derfor meget spent på dette produktet. Ska kjøpe det uansett om det e bra eller ikke ^.^ Weee
 
#16
Opprinnelig skrevet av Neptun@14.04.2004, 21.05
Jeg syntes Ninja Gaiden er ett kjempe bra spill på mange måter, og det overrasket med utrolig mye. Det som er litt synd, og som er nevnt tideligere ser jeg, er at vanskelighetsgraden er litt omvendt av hva som er vanlig. For min del passer dette ikke så utrolig bra, ettersom jeg liker å bli litt kjent med spillet før the real shit begynner. Men man vender seg til deg da, etterhvert. Med unntak av historien, som er laber, er det ikke mye man kan klage på. Grafikken, musikken og krakterene er jo utrolig godt gjennomført ... og hva er vel kulere enn å være en ninja. Personlig har jeg NTSC-versjonen, men tror vel PAL-versjonen skal være ganske lik. For dem som bare har MXB blir nok dette en slager, men for oss som har alle konsollene blir dette bare ett spill i hylla. Det syntes i allefall jeg. Men ikke missforstå. Som jeg nevnte til å begynne med er spillet bra kjempe bra på mange måter, hehe!
Neptun har du spilt spillet?
Problemet er ikke at spillet ikke blir vanskeligere etterhvert, men at det er jevnt over vanskelig hele veien. Etterhvert lærer du deg de ulike teknikkene (Izuna drop) og blir bedre i counterattack og ruller, noe som gjør det litt enklere for deg, men Ninja gaiden er skjeldent et lett spill. Jeg rundet det greit på normal, fikk litt problemer på hard, og ser med gru frem til at jeg må beseire Elma 1 på very hard. Historien i spillet skal ikke være bra, det er halve sjarmen. Dette er action all the way. Vil du ha historie så grav fram chrono trigger eller gardens of the moon eller kotor eller hva faen du liker. For de av oss som har alle konsoler blir nok dette bare et spill i hylla, jeg har dem, Og ninja gaiden vil stolt ta plassen ved siden av

VF4
Halo
ICO
MGS2
Twin snakes
PGR2
GT3
DMC
LOZ:TWW
Metroid Prime
GTA DP
Splinter cell
KOTOR
PES 3
Panzer dragoon orta

Som jeg regner som mine bedre spill

Overså kanskje noen, likevel kan ninja gaiden være stolt over en plass på min hylle :ninja:

Edit:
Glemte å si at jeg snakker om denne generasjonen konsoller, men det burde være åpenlyst, bare så ikke lurtz eler duke skulle komme å slenge med leppa ;)
 
#17
Spillet er lett utover i spillet.. ikke noe si på det.. etter chapter 7 så var det walk in the park omtrent for meg. Bossene er så og si helt like.. mann bruker samme teknikken på ta alle samme. "Evade & Attack". Det er nesten litt irriterende at det begynner såpass "vanskelig" som det gjør. Siste bossen var en skam, jeg var ikke i nærheten av og dø på første forsøk.

Det var bare et svar til han over.. Spillet er konge liksom, men akkurat det irriterer meg. Og snu det at et action har 0 story til noe positivt er også ganske bra gjort. Med en artig story kunne dette spillet blitt så utrolig mye, værtfall for min egen del. Alle sjangere har rom for en god story, og dette spillet er ikke noe untakk, tvert imot hadde det passet perfekt med en god story innimellom de intense action sekvensene.
 
#19
Er grafikken like godt som
på bildene over?
 
#20
Opprinnelig skrevet av Alucard@15.04.2004, 20.55
Er grafikken like godt som
på bildene over?
Tro det eller ei, men det er de. Som jeg nevnte ovenfor er grafikken utrolig bra i Ninja Gaiden, så for grafikk-horer er dette spillet midt i blinken.