Nintendo Revolution Ikke På E3

#4
Opprinnelig skrevet av Vanguard@20.04.2005, 11.33
Rykter, rykter, rykter...
209000​

FAKTA!
Revolution vises ikke.
Men spillene til Revolution vises frem på E3.

Den store spillmessen E3 har tradisjonelt vært stedet å se de nyeste konsollene. Nå ryktes det at Nintendo Revolution dropper ut.

Det er klart at både PS3 og Xbox 360 kommer til å vises fram under E3, men rapporter fra Japan sier at Nintendo Revolution ikke vil avsløres på messen, skriver Eurogamer.

Nintendo skal kjøre demoer av noen spill som er under utvikling, men spillfansen får ikke sett konsollen eller kontrollene.

Grunnen til at Nintendo har bestemt seg for å holde seg unna rampelyset, skal være at sjefen sjøl, Satoru Iwata, er redd for at konkurrentene skal stjele hans beste ideer.

Det er samme unnskyldning Nintendo brukte da de unnlot å vise fra Mario 128 på en tidligere E3-messe.

I stedet kommer mesteparten av plassen på Nintendo-standen til å vise fra Nintendos nettspill-løsning, det nye Zelda-spillet og flere andre spill.

Men hvem vet?? :ehm...:

Tv2
 

Lodin

Der Waaaah
#5
Så i motsetning til Sony og Microsoft så kommer de ikke til å vise fram en tom plastkasse med noen lys og en laptop under bordet? :ler:
 
#7
Ville ikke blitt overrasket om den ikke ble vist frem, lite fra Nintendo overrasker meg - mye av det de gjør skuffer meg.
Når det er sagt så kan jeg umulig forestille meg at den ikke blir vist frem i en eller annen slags form. Hva slags form det vil bli gjenstår å se...
 
#11
Tviler egentlig på at vi får et skikkelig svar før E3, evt. rett rundt E3. At den ikke vises på messen er like mye rykter som at den vises, så det er vel fortsatt håp ...

For øvrig skuffet over at du linker til feil blogg under feil navn, _LarZen_ ... :p
 
#12
Det ryktes nå at Revoen vil være rimelig ledningsky. Ifølge Gamespot vil den fungere som en tråløs router og ha innebygd teknologi for tråløse kontroller og lignende. Kult om det stemmer :)
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#13
Hvis fremtiden er trådløs, håper jeg faen daske meg at de har forbedret batteriteknologien sin litt i samme slengen, ellers kan det for bli både maga- og røvenplask.