Nintendo Revolution

Les først: Denne tråden skal handle om maskinen og ikke om spill som kommer til den. Legg ut all info dere kommer over og evnt bilder som er relevant til maskinen.

Den skal vist bare ha en tykkelse på ca 3 dvd cover og være litt lenger en et cover. Være meget stillegåeende og være lyn kjapp på oppstart av spill.

Den er bakover kompatibel og kan lese ikke bare 8cm plater som GC men også 12cm som er vanlig cd/dvd størrelse.

Nintendo vil at den også skal være "out of the box internet ready" noe som burde bety at vi burde kunne koble oss på nettet uten store problemer med en gang.

Jeg dukket over disse bildene som kan om di er ekte bekrefte at den ferdige tittel på maskinen vil faktisk bli Revolution.

Tøft med nytt emne og alt, men hva er vitsen med å lage det i E3 delen når maskinen ikke vises på E3?

regner nok med at et eller annet fra Revolution vil bli vist frem. Men Revolution vil ikke bli vist frem i "person" kun lettere info vil jeg tro.
Saa e3 emnet passer bra synes jeg.

Ang. logoen:
Naa har jo Nintendo aldri kalt dem ferdige consolene sine det samme som kode navnet dem hadde paa dem for. Men dem ser ganske proffe ut.

Dette er jo kun concept logos som det staar paa arket, saa det kan jo hende Nintendo bare vil ha en logo aa vise frem saann midlertidlig ?

Opprinnelig skrevet av Alucard@16.05.2005, 00.27
Tøft med nytt emne og alt, men hva er vitsen med å lage det i E3 delen når maskinen ikke vises på E3?
220839​
Nå ryktes det vel at den vil vises likevel da? Altså, noe informasjon vil vel bli gitt ...

Jeg tror - og håper - at selve konsollen vil bli vist frem, men at Nintendo vil være sparsomme på detaljene og informasjon om hva som faktisk gjør den så revolusjonerende. De har jo sagt at de ikke vil røpe ting for tidlig i frykt for at andre skal stjele ideene. Men noe vil vi nok få servert. De er jo nesten nødt til det, for ikke å havne langt bak i disse Xbox 360- og snart PS3-tider.

Håper Nintendo vet hva de gjør nå.
For at publikum skal komme høre hva Nintendo har å by på i fremtiden.
Det er ganske viktig for Nintendo syns jeg. Ellers er denne maskinen den siste i historien! :(

Får virkelig håpe det blir en revolusjon, og at det eneste nye man kan gjøre er å riste kontrolleren når man skal hoppe. Det er iallefall ikke det jeg ønsker.

Håper virkelig Nintendo brygger på noe bra her..

Synes maskinen ser litt kjedelig ut da....veldig Mini Mac aktig da.

Kontrollerne kan jo være litt spennans om det er faktig slik dem ser ut da.

Alle våres spørsmål vil snart bli svart :)

Hvordan i herrens navn skal det gå an å holde den kontrollen på en komfortabel måte? Og jeg må si meg veldig enig i at designet var kjedelig, håper ikke dette er ekte.

Jaja, jeg prøver så godt jeg kan å holde forventningene til Revolution på et anstendig nivå. Jeg vil tviler ikke på at maskinen blir bra, men jeg har på følelsen at Nintendo har overdrevet litt når det gjelder hvor revolusjonerende maskinen er. Jeg tror jeg kan komme til å bli litt skuffet hvis jeg forventer en enorm revolusjon.

Opprinnelig skrevet av Shigsy@16.05.2005, 19.49
Hvordan i herrens navn skal det gå an å holde den kontrollen på en komfortabel måte? Og jeg må si meg veldig enig i at designet var kjedelig, håper ikke dette er ekte.

Jaja, jeg prøver så godt jeg kan å holde forventningene til Revolution på et anstendig nivå. Jeg vil tviler ikke på at maskinen blir bra, men jeg har på følelsen at Nintendo har overdrevet litt når det gjelder hvor revolusjonerende maskinen er. Jeg tror jeg kan komme til å bli litt skuffet hvis jeg forventer en enorm revolusjon.
221269​
Jeg er redd jeg har alt for store forventninger også...er redd jeg kommer til å gå på en smell. Men krysser fingra på at dem ikke har tatt vann over hodet.

Novastrum

Feminist-elitist
Opprinnelig skrevet av _LarZen_@16.05.2005, 16.29
Bilde er kommet av kontrollen og maskinen. Om dem er ekte har jeg ingen anelse om....

221179​
Det er ikke ekte. Garantert ikke ekte.

Rart hvor tjukk maskinen er når maskinen bare skulle ha en tykkelse på 3 dvd covere.

Novastrum

Feminist-elitist
Kanskje fordi det er en 16 år gammel 3Dmax-nybegynner som har mekket bildene? ;)

Den var digg.