A Amon Medlem 27 Mai 2004 #1 27 Mai 2004 #1 Hva slags mini-games liker dere best i hele TheLegendOfZelda-serien? Her er mine: - Fiskinga i OoT - doll-catcheren i Link's Awakening (GB) - jakten på TheGreatPoes i OoT (spennende saker) - hestekonkurransen med Epona mot den der ekle fyre i OoT
Hva slags mini-games liker dere best i hele TheLegendOfZelda-serien? Her er mine: - Fiskinga i OoT - doll-catcheren i Link's Awakening (GB) - jakten på TheGreatPoes i OoT (spennende saker) - hestekonkurransen med Epona mot den der ekle fyre i OoT
A Alucard Medlem 27 Mai 2004 #2 27 Mai 2004 #2 Hmm, vanskelig spørsmål. Jeg har alltid likt fiskinga Oot, samtidig liker å spille sånn krigsskip i Wind Waker. Det er gøyt.
Hmm, vanskelig spørsmål. Jeg har alltid likt fiskinga Oot, samtidig liker å spille sånn krigsskip i Wind Waker. Det er gøyt.
Shigsy Medlem 27 Mai 2004 #4 27 Mai 2004 #4 Opprinnelig skrevet av Freeman@27.05.2004, 08.04 Ri på hest og skyte på blink i OoT Klikk for å utvide... Ditto :tommelopp: Jeg liker også veldig godt "Flight plattform" minigamet i Wind Waker.
Opprinnelig skrevet av Freeman@27.05.2004, 08.04 Ri på hest og skyte på blink i OoT Klikk for å utvide... Ditto :tommelopp: Jeg liker også veldig godt "Flight plattform" minigamet i Wind Waker.