Ninthundane frå Svelanger

Lodin

Der Waaaah
http://gba.n64europe.com/index.php?id=2825

SEATTLE--Nintendo has today announced the development of Puppy Times for the DS. The game will allow you to raise up to three adorable puppies on the upcoming handheld, and teach them new tricks simply by training them to respond to voice commands that you issue via the console's microphone. Puppy times will also take advantage of the DS' wireless connectivity, although it's not yet clear what form the multiplayer features will take.
http://www.gamespot.com/ds/strategy...ew_6109901.html
Jesus på hoppestokk den grafikken er bra. Sikkert fordi det foregår lite på skjermen, men likvel da.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Sattan...! Igjen er det et pengespørsmål (og seff et tidsspørsmål før greia kommer til Norge), men NDS blir mer og mer interessant. Å være student skal ikke være enkelt. Må jo nedprioritere mat etter hvert.

Spillet minner meg veldig om "Dogz" og "Catz" som kom på PC for en god del år siden.

Meh, jeg vil heller ha en kattunge simulator istedet. Det er rett og slett ikke noe morro å drive med hundepass for meg.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Katter > bikkjer. Sånn er det bare.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Prøv å få ei bikkje til å lufte seg selv OG komme tilbake uskadd. ;)
Dessuten vil jeg ha kjæledyr for å kose med dem, ikke for at de skal hente tøfler, aviser og pinner. Jeg har nemlig verken tøfler eller abonnement på noen avis, ei heller særlig stor begeistring for pinner.

Lodin

Der Waaaah
Selv skulle jeg helst hatt en ildersimulator, men som vi alle vet kan vi ikke få alt her i verden. Kose hundene eller hold snut.

Opprinnelig skrevet av Yetipants@29.10.2004, 19.51
Prøv å få ei bikkje til å lufte seg selv OG komme tilbake uskadd. ;)
126842​
Hunden min klarer det helt fint. Vi trenger bare sleppe den ut i hagen, og den vil ta en tur bort til nabohuset for å gjøre sitt (deres hunder gjør det samme i hagen vår, så ingen klager). Dessuten kan hunden min sitte med rompa i soffaen og beina på gulvet, finn en katt som klarer det du.

Hund > katt

Opprinnelig skrevet av Lodin@30.10.2004, 11.28
Selv skulle jeg helst hatt en ildersimulator, men som vi alle vet kan vi ikke få alt her i verden. Kose hundene eller hold snut.
127032​
Ok, jeg skal holde kjeft. :p

btw, fikk endelig sett den filmen til Puppy Times, og det ser jo litt koselig ut. Småe hunder syntes jeg er egentlig greit, men det bare når de vokser seg til svære monstre at jeg får angstanfall. :usikker:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Opprinnelig skrevet av Morbo@30.10.2004, 12.31
Dessuten kan hunden min sitte med rompa i soffaen og beina på gulvet, finn en katt som klarer det du.
Katter ligger som regel kveilet i sofaen og tar dermed litt under halvparten av den plassen en gjennomsnittsbikkje trenger.
Eid! ;)

Så søtt! ^_^

Men jeg tror nok jeg hadde foretrukket et spill som het Kitty Times istedet, jeg hadde katter tidligere, de fulgte etter meg når jeg gikk tur og kom løpende mot meg når jeg sa "Psst". Elsker katter, men jeg er allergisk. :(

Vel, hvis Puppy Times slår ann og blir en stor hit, så kommer nok sikkert Nintendo til å lage flere varianter med andre dyr.

Har både hund og katter (2 stk og fire kattunger). Kattene går på bordet, knabber pizza, drar inn levende hoggormer og parterer dem, parrer på stuebordet, tar fugler, mus og ekkorn m.m. Bolla vår (Hunden) Stjeler ikke fra bordene og er en skikkelig kosefant.

Hund>Katt, basta

D

Deleted member 91

Gjest
Det er helvetes imponerende for et spill som ikke er et spill engang. Jeg skjønner bare faen ikke the big attraction ved det hele. Det er en hundesimulator... Wow?

Hmm, spillet så riktignok ganske smukt ut, men å gi det 40/40 synes jeg virker litt rart, selv om jeg ikke har spilt det.
Jeg tror det var 5 spill som Famitsu hadde gitt den karrakteren.

Stemmer det. De fem spillene er Zelda: Ocarina of Time, Vagrant Story, Soul Calibur og Zelda: The Wind Waker, hvis noen lurte på dette.

Men uansett. Jeg liker ikke denne typen spill, og da hjelper det lite at det fikk 40 av Famitsu og at spillet er Miyamotos nye "hjertebarn".