Noen her som kan RGB modifisere min NTSC Nintendo 64?

#1
Som tittelen sier, er det noen her som har erfaring med dette og kan gjøre det hvis jeg sender den til vedkommende? Jeg betaler ihvertfall noen hundrelapper for det + hva det måtte koste å få den sendt tilbake.
 
#2
Om du skaffer alle delene så kan jeg sikkert fikse det for kun prisen av returfrakt. Så ikke ut som en veldig stor operasjon, du har ikke tenkt på å utføre det selv da?
 
#3
Er så redd for å fucke opp noe, siden jeg aldri har gjort noe lignende før, aldri 'soldered metal' f.eks. Ut ifra posten din, så har du aldri gjort det på en N64 før, men du har erfraring med lignende modifisering fra andre maskiner?

Edit: Det ser ikke veldig enkelt ut, forøvrig. Er også så mange forskjellige varianter at jeg får vondt i hodet når jeg skal bestemme meg for hva som er den rette måten.
 
Sist redigert:
#4
Kan ikke si jeg har erfaring med modding av konsoller nei, men jeg har erfaring med lodding generelt og har utstyr til å utføre arbeidet. Om du finner ut hvilken deler du trenger til din modell så skal jeg alltids greie å få det plass i maskinen. Men skjønner godt om du heller vil ha en som har ekspertise på akkuratt denne prosedyren. Du får nå bare gi en lyd.