Noen nye forsegla Xbox 360-spill

Status
Stengt for ytterligere svar.
#1
Hei jeg har noen forseila xbox360 spill. Så er bare å komme med bud ;)

Gears of war 2 Limited Edition (har 2)
3 månder live
Call of duty : World at war
Assassin's Creed (classics) (har 2)
Mirror's Edge (har 2)
Sega Superstars tennis
Kung Fu Panda+ Indiana jones (har 2)
 
#4
å ja , jaja . Hmm glemte å si at alle er pal spill og kjøpt på elkjøp. Men men ka vel prøve å bytte noen av de på expert\gamestop mot en xbox360
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#5
Hvis de fortsatt har forsegling kan du vel bare levere dem tilbake til Elkjøp? Tror du har 30 dagers returrett på spill også hvis plasten ikke er brutt.
 
#6
De spillene er spill som jeg har fått med xbox pakker .. Så jeg kan jo ikke akkurat gå å få tilbake pengene på elkjøp og elkjøp her jeg bor er tomme for xboxer ..

Men alle spillene er helt vanlige uten om Kung Fu Panda+ Indiana jones (har 2) som er sån pakkeverson ting
 
#8
jeg kjøpte noen like xboxer og fikk med de samme spilla ..
 
#13
Nei jeg har ikke lyst på noen brukte spill mot nye spill -.-
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#15
#16
De spillene er spill som jeg har fått med xbox pakker .. Så jeg kan jo ikke akkurat gå å få tilbake pengene på elkjøp og elkjøp her jeg bor er tomme for xboxer ..

Men alle spillene er helt vanlige uten om Kung Fu Panda+ Indiana jones (har 2) som er sån pakkeverson ting
Et tips, hvis du bor i nærheten av en annen Elkjøp-sjappe kan du ta spillene med og prøve å bytte dem der. Møter du på riktig fyr får du levert dem inn selv uten kvittering, eller selv om du har kjøpt dem som en del av en pakke. Verdt et forsøk om du har en annen sjappe i nærheten.
 
#17
Et tips, hvis du bor i nærheten av en annen Elkjøp-sjappe kan du ta spillene med og prøve å bytte dem der. Møter du på riktig fyr får du levert dem inn selv uten kvittering, eller selv om du har kjøpt dem som en del av en pakke. Verdt et forsøk om du har en annen sjappe i nærheten.

Gikk dårlig :( de spurte om hvem som hadde kjøpt spilla og kunne bare bytte de hvis jeg kunne navnet på de som hadde kjøpt de til meg. Siden de har lagra alle kviteringene på navn så trenger de bare navnet.

Men men noen som har lyst på noen brukte spill da ?
Brukte spill:
Halo 3
Need for speed carbon
Pro Evolution Soccer 6
Fifa 07
Amped 3
Forza 2 Motorsport
Guitar Hero 2
Tiger Woods pga tour 07
Battle for the pacific
 
#18
Jeg tror Gamestop vil være din beste venn her. Eventuelt Gamezone hvis du har de innen rimelig nærhet. De bytter nemlig inn brukte spill i stone hard cash.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.