Noen som blir med på å grinde gjennom Halo 3 på legendary?

Lodin

Der Waaaah
Mens jeg, Justincase og noen andre satt i lobbyen i går kom vi inn på at vi ikke har runna Halo 3 på høyeste vansklighetsgrad ennå. Som alle vet er dette stor skam og ingen tar en seriøst online med mindre man har to sverd og hodeskalle i profilen sin. :p Derfor fant vi ut at det kunne være greit å peise gjennom hele greia kjapt på co-op.
Som sagt er det jeg og Justin som hovedsaklig trenger dette, men Scary Paladin har og vervet seg til kampen. Han har derimot allerede kjørt gjennom greia så hvis det er greit for ham hadde det strengt tatt vært bedre om to andre nubbs fikk sjangsen.
Så, noen som er med? Tenkte vi kunne starte i dag eller imorra sånn at vi blir ferdig ihvertfall før GTA slippes. Burde vel ikke ta mer enn fem - seks timer?

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Jihaa!
Vel, det som er litt drit er at jeg ikke får spille mellom fire og elleve hver kveld denne uken, frem til helgen. Det er jo vanligvis ganske prime time for normale mennesker, men kan til gjengjeld spille litt utover skulle det være interessant.

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Jeg har gjort det et par ganger før, men jeg kan godt gjøre det igjen, om jeg får dere med på å jakte hodeskaller. That is, med mindre dere vil ha med andre som ikke har fista det.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Plukker gjerne med meg de på veien. Har noen, men ikke alle.

Lodin

Der Waaaah
Jihaa!
Vel, det som er litt drit er at jeg ikke får spille mellom fire og elleve hver kveld denne uken, frem til helgen. Det er jo vanligvis ganske prime time for normale mennesker, men kan til gjengjeld spille litt utover skulle det være interessant.
Men i helvete da. Blir vel ikke noe av dette da siden du ikke kan spille på annet enn jøpiptid.

Men ja, mangler og noen hodeskaller så de kunne jo vært greit å raske med seg.

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Jeg er med!

Fun fact: jeg tenkte på å lage denne tråden selv.

Edit: jeg kan være med... Vel, når som helst egentlig. Døgnrytmen er 100% homo for tiden men hva ofrer man vel ikke for sine iHomies4lyfe?

Edit2: å raske med seg hodeskallene er vel obligatorisk, men hva med terminalene? Da får man jo sånn Marathon-hjelm og.

Lodin

Der Waaaah
Da er vi teknisk sett fire, men når i helvete skal vi spille? Helga er ikke så jævla kul for meg, men ellers passer det meste.

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Tja, idag etter tolv, imorgen etter elleve-tolv, torsdag etter tolv, fredag etter elleve, helga er no-go. Om vi ikke evt. er ferdig innen da blir det plutselig litt mer sporadisk for min del.

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Edit2: å raske med seg hodeskallene er vel obligatorisk, men hva med terminalene? Da får man jo sånn Marathon-hjelm og.
Æsj, jeg tok feil ang. denne. Ser at du må ha alle achievementene i hele spillet for å få den hjelmen og det inkluderer jo den derre campaign-scoringa. Men men, man får i det minste et achievement for å finne alle terminalene.

D

Deleted member 91

Gjest
Hvis dere trenger en ekstra er jeg med klokken elleve jeg også. Alltid gøy å skyte romvesener.

Lodin

Der Waaaah
Nei vi ditcher Sirkusmartin hvis ikke han gidder jøde på før tolv. Han eller Nicholas.
Justincase er i det minste klar.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
United-Barcelona er ferdig halv elleve, så kan være med fra da (etter å ha kommet meg etter resultatet).

Lodin

Der Waaaah
Fikk dere foresten med dere at det var noe kødd med voicecommen? Virka ikke som Archtor helt opfatta at han ikke kunne høre Scary etterhvert. :p

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Hehe, la merke til det etterhvert. "Jamenn hvorfor løper du så jævlig langt i forveien?! Hallo?!"