Noen som vil ha en xbox?

Selger en Xbox med 1 kontroll DVD-kit og 4 spill

Halo
Halo 2
Genima onismusha
True crime.

noen intrerresse?

Vel det kjekkeste var om det var en pakke pris med alt sammen liksom.. hva skal jeg med spill\dvd ting når jeg ikke har maskin?...ehehe...

men gi meg ett bud da?.. alt er som nytt. (ps bud som 500kr og lignende er alt for lavt, det skjønner de fleste håper jeg).

Er veldig usikker, men tror en venn av meg er intrisert, så ikke ta noe på forskudd før jeg har fått snakket med han....
Om jeg forstod han riktig, så er han kanskje villig til å gi 800-1000kr (+porto) Alt etter som....

edit: Hvor bor du, og hva vil portoen bli om pakken skal sendes til tromsø (nermere bestemt senja)?

Også interessert i Sony Network Walkam?

Er interessert i DVD-kiten din. Men har absolutt ingen penger for tiden, du har ikke lyst til å bytte mot DVD/GC-spill?

Opprinnelig skrevet av Freezar@28.04.2005, 08.23
Er interessert i DVD-kiten din. Men har absolutt ingen penger for tiden, du har ikke lyst til å bytte mot DVD/GC-spill?
212774​

jeg har en til overs du kan bytte\kjøpe ;) *en eller annen plass i huse*

Vel xboxen er eneste dvd spilleren i huset...så er vel ikke så smart og bytte vekk dvd-.kiten mot dvd filmer?...;) har ikke GC heller.

K999

Keystone State Of Mind
har veldig lust på xbox men har ikke peng akkuratt nå, får snart men jeg går ikke høyere en 800 +porto.
den er jo brukt så verdien synkervoldsomt.:)