Norsk Halo(pc)-klan trenger medlemmer

#1
Hei

Vi er en norsk Halo(pc)-klan som trenger medlemmer. Vi spiller i cuper og ligaer og spiller ganske seriøst. Vi setter opp taktikker, snakker på et snakkeprogram under kampene og har det veldig gøy :) Føler du at du er god i Halo og vil prøvespille for oss, Winter Warfare (#wF), så kontakter du meg enten på mail: andy1442000@hotmail.com, eller legger til et innlegg på denne posten.
PS. Vi er en klan med bare norske spillere ;)

Vi snakkes :ninja:
 
#2
hum, stilig da :p

Men jeg er nok ikke den rette for dere, spilt halo i tre dager til nå. Så jeg får nok vente.. Har hørt om #wF før, Codex?
 
#3
Opprinnelig skrevet av GC-Freak@30.03.2004, 14.31
hum, stilig da :p

Men jeg er nok ikke den rette for dere, spilt halo i tre dager til nå. Så jeg får nok vente.. Har hørt om #wF før, Codex?
Ja! Riktig. Han er med i klanen ja :D Pussig at du kjennte han :unsure: Hvor kommer du ifra?
 
#4
Haha, visste ikke at du var regga her Anders???

Jeg er da stand-in for denne klanen, og uten tvil den beste der. Kan anbefale alle som spiller Halo og i hvert fall prøve det ut litt, det er ganske morsomt.

Edit:

Jeg er den beste i klanen jo. Medberegnet alle medlemmene. Ikke nekt for det.
 
#6
Opprinnelig skrevet av Alice@30.03.2004, 14.41
Haha, visste ikke at du var regga her Anders???

Jeg er da stand-in for denne klanen, og uten tvil den beste der.
Jaja. Du er den beste stand-inn kisen vi ha ja (selvom vi bare har en eller to), men ikke beste i klanen. Håper ikke det var det du mente :unsure:

CockMcBalls: ja. Man trenger orginalversjonen for å bli med i klanen
 
#7
Opprinnelig skrevet av Andyax+30.03.2004, 14.44-->
<!--QuoteBegin-Alice
@30.03.2004, 14.41
Haha, visste ikke at du var regga her Anders???

Jeg er da stand-in for denne klanen, og uten tvil den beste der.
Jaja. Du er den beste stand-inn kisen vi ha ja (selvom vi bare har en eller to), men ikke beste i klanen. Håper ikke det var det du mente :unsure:

CockMcBalls: ja. Man trenger orginalversjonen for å bli med i klanen [/b]
jeg glemmer det jeg, da.

orginalversjonen, ja :rolleyes: Nei, altså.. "Kjenner" ikke Codex, kjenner han best fra gametainment egentlig. Og har han i kontaktlista (msn), da jeg så at han hadde no [#wF]-greier i nicket sitt, forsto jeg jo at det var klanen deres han sikkert var medlem i.

Men jeg takker nei.



:ninja: