Norwegian Clank's - Clan for Ratchet 3

#1
Hello!

Som kanskje noen vet kommer straks Ratchet & Clank 3, med online
muligheter. Ifølge IGN er dette det spillet med kulest online siden socom
så jeg har litt forhåpninger til det.

Jeg tenkte det hadde vært artig å samle flere som har tenkt å anskaffe spillet
til å bli med i en nyoppstarta clan, Norwegian Clank's .
(nesten som NoS det.. hehe)

Jeg er selv med i NOR på socom, og vet det er mye artigere med netverk spill når man kan spille sammen og få til et miljø.

I NOR drifter jeg b.la. SMS tjeneste også slik at man får SMS med påmelding osv. Hvis ratchet er kult setter jeg selvsagt opp side + forum etc for clanen på domenet mitt espen.se eller eupod.com

hvis du er intressert, si ifra!
However, jeg tror man bare kan spille 8 sammen i kamp, dvs 4vs4.

Litt om meg, spiller mye online, mange spill, mest socom.
Er 28 år. Oslo. Skriv gjerne litt om deg selv hvis du vil være med.

Bare 8 dager igjen til PAL release dato.
 
#2
Hvordan fungerer dette spillet online da? Blir det en deatmatch med de samme kontrollene og våpenoppsettet fra en-spiller-modusen? Klarer ikke å se for meg at dette kan by på like utfordrende spilling som f.eks. et FPS. Men ettersom jeg ikke har prøvt treern kan jeg egentlig bare holde kjeft. :)
 
#4
Hei!
Jeg skal teste det online i kveld. Jeg leser på diverse utlandske forum at det er bra online.. Jeg har lest om folk som kjøpte ratchet og halo 2 samme dag og ble sittende å spille ratchet online istedenfor halo pga av at mp på halo er det mange som er misfornøyde med..

Jeg har ikke testa online enda, men jeg har logget meg såvidt inn.
Er en egen meny for CLANS der ivertfall så spillet støtter claner skikkelig.

På gamefaqs.com var det et enormt rush med claner osv når det kom, og jeg tror faktisk det kan være riktig så kult... men det vil tiden selvsagt vise.

Jeg er på siste bossen på offline varianten nå, og skal slå den iløpet av kvelden også.. Det er et FANTASTISK spill offline ivertfall. Noe av det beste jeg har spilt i 2004. Onimusha 3 og Ratchet Clank 3 er mine to 10/10 spill..

Hvis noen skal spille online i kveld heter jeg EsspeN mest sannsynlig. OKI, vi sees!

Gir en rapport iløpet av kvelden når jeg har fått testa det litt.
 
#6
:D jeg håper han kommer tilbake snart, jeg får ratchet and clank3 til jul og det hadde vært gøy å spille med folk jeg "kjente".
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#7
Opprinnelig skrevet av Draak Klinge-Meister@12.11.2004, 09.32
lol, helle spillet tar pausse når en skifter våpen.Eller tar de det som i eneren?
134338​
Det er valgfritt, ditt esel.


Uansett så har jeg tenkt på å skaffe meg nettverksadapter pga. dette spillet, da jeg elsket nr. 1 og 2. Hvis det skjer, kommer jeg og noen kamerater til å danne klan, så kanskje vi kan møtes online?
 
#8
Jeg har lest om folk som kjøpte ratchet og halo 2 samme dag og ble sittende å spille ratchet online istedenfor halo pga av at mp på halo er det mange som er misfornøyde med..
Hvor har du hørt det?
 
#9
Opprinnelig skrevet av Revan@23.11.2004, 21.29
Jeg har lest om folk som kjøpte ratchet og halo 2 samme dag og ble sittende å spille ratchet online istedenfor halo pga av at mp på halo er det mange som er misfornøyde med..
Hvor har du hørt det?
139984​
At halo 2 mp ikke er så bra som på halo 1 kan man omtrent lese i hvert eneste halo forum. Uansett, har dessverre ikke spilt dette spillet så mye online fordi jeg har blitt hekta på SOCOM igjen.

Det var også litt kaos de gangene jeg prøvde online. Men ingen lagg online, omtrent som å spille offline. R&C 3 er verdt pengene x2 bare for offline varianten. Et fantastisk spill
 
#11
Hewwo! er ny her på forumet..eller forum spesielt oO;;

^^ jeg har testet R&C litt online, jeg synes vertfall det er dødskult. Bra balansert, mye action og det. selv 4 playere (2 vs 2 eller deathmatch free for all) er rå morsomt og spille. (hvis vil ha detaljer så bare spør)

en ting er at ofte rotter folk som har headsett i sammen og knuser de som ikke har det da. x_X; jeg har ikke headsett enda men tenkte jeg skulle skaffe. ^^; (siege mode er veldig teambasert)

forrestn hvis noen som spiller og lyst til og joine clan har jeg laget clan som heter "Snagglebeasts".
 
#12
Opprinnelig skrevet av JonTheBunny@28.11.2004, 20.49
Hewwo! er ny her på forumet..eller forum spesielt oO;;

^^ jeg har testet R&C litt online, jeg synes vertfall det er dødskult. Bra balansert, mye action og det. selv 4 playere (2 vs 2 eller deathmatch free for all) er rå morsomt og spille.  (hvis vil ha detaljer så bare spør)

en ting er at ofte rotter folk som har headsett i sammen og knuser de som ikke har det da. x_X; jeg har ikke headsett enda men tenkte jeg skulle skaffe. ^^;  (siege mode er veldig teambasert)

forrestn hvis noen som spiller og lyst til og joine clan har jeg laget clan som heter "Snagglebeasts".
142641​
du kunne ikke ha forklart littegrann eller fortalt hvilke modes som finnes? hvor mange maps er det? hva slags online system de har (servere)?
håper på få dette spillet til jul ^^