NWS Channel

D

Doctor Downs

Gjest
#1
Da ser det ut på min Wii som at Nintendo sin News Channel ble lansert i dag. Kom selv ikke inn på den etter jeg lasta den ned på grunn av noe piss med forbindelsen min, men dere... Weather Channel var strengt tatt mer en gimmick enn et verktøy, og det var ikke rent sjeldent den presterte å fortelle meg at været i Drammen i dag, klokken ett på dagen er... måne!

Så, er NWS (hihi) Channel en forbedring over WC (hihi), eller svir det fortsatt litt å kalle Wii en alt-mulig-maskin?

Og mens vi er inne på det, hva annet kunne vi trengt på maskinen vår? Evt, trenger vi egentlig "Wiindows" eller hadde spilloppdateringer (noe jeg ikke har sett snurten til enda) vært å foretrekke?

Og ja, News Channel er en nyhet, jeg prøver bare å gjøre det litt kreativt her. Flytt om du (gud?) vil.
 

CockMcBalls

El Sabor Professional
#2
Hva vi kunne trengt til Wii? Hva med noen spill som faktisk er verdt å kjøpe?
Joda, Zelda var fett det, men jeg har skrudd på Wii-en en gang i 2007, det var da den lyste fordi news channel var blitt lansert.

Gamecube 2?
 
D

Doctor Downs

Gjest
#3
Bortsett fra at Gamecube hadde jævlig mange fete spill. Vi får krysse fingra og håpe at det kommer om ikke altfor lenge.

Men jeg hadde tenkt at dette emnet skulle få dreie seg om Wii applikasjoner. Jeg mener, vi har en nettleser og en nyhetskanal. Vi har Marketplace hos konkurrenten. Hvorfor får ikke Nintendo ut fingeren og lanserer en enkel måte for brukere å se bilder, videoer etc. fra kommende spill?
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#4
Jeg skulle akkurat til å si at jeg gjerne skulle ha sett en form for utviklingssett for å lage enkle applikasjoner på Wii, men jeg kom på at jeg kan lage java-applets. Dette kan jo bli skøy for en simpel dataingeniør.
 

Lodin

Der Waaaah
#5
Cock ha rett, det trengs flere spill. På den annen side er vi nå inne i den typiske spilltørka alle nye konsoller ser på starten. Blir nok bedre til sommeren.
:(

Men hva kunne vi trengt av nye kanaler til Wii? Hve med en versjon av Mariopaint med multiplayer og muligheten til å importere bilder å leke med? Og fluesmekkerspillet så klart. ^_^
 
#6
Jeg vil ha muligheten til å laste ned demoer til DS-en, via Wii-maskinen. Det burde være mulig, siden Nintendo har sagt at Wii og DS kan kobles sammen trådløst.

Hadde også vært stilig med en kanal hvor man kunne streame trailere fra kommende spill og lignende, men ... slikt finner jeg uansett på Internett, så det bryr jeg meg ikke så mye om.
 

CockMcBalls

El Sabor Professional
#7
En mediaspiller hadde vært kjekt, da tenker jeg på noe slikt som vi finner på 360. Tilkoblingsmuligheter for mp3-spiller hadde og vært kos.
 

Scary Paladin

Ukjent herremann
#10
Hva faen, ingen NWS channel? Jeg hadde virkelig store forhåpninger nå, Aquila! :argh:

SITAT(Lodin @ 26.01.07, 22.30) 49102
Hve med en versjon av Mariopaint med multiplayer og muligheten til å importere bilder å leke med?
[/b]
Du kan jo lage puslespill ut av bildene på Photo Channel. Spesielt moro med videoer. :D Og som Agahnim sa, laste ned demoer til DS hadde vært genialt.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#12
Den blir sikkert konge.

Og med det skal jeg avslutte dette innlegget sånn at du ikke vet om jeg mente det ironisk, sarkastisk eller helt på alvor.
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
#13
Vi trenger absolutt flere fete spill ja. Håper også at vi ikke bare får se de gamle spillene (Mario Kart, Smash Bros. 3D-mario spill osv.) men noen nye slagere.
Syntes også at Nintendo kan forbedre internett-tjenestene sine. Gjøre dem litt kjappere liksom. Og ærlig talt, det blir så brukervennlig at det ikke blir brukervennlig... :sprø: