Ny informasjon ang. spilltreffet

Dukie

nice girl
#1
Vi fikk ikke mulighet til å låne to projektorer av Spider-man, og den jeg skulle ta med ble leid bort til en speideleir, så da mistet vi tre projektorer i løpet av noen dager. Siden da har jeg lett over alt etter nye projektorer og har fått tak i en ny. I tillegg til den har vi opptil 3 kanskje-projektorer. Disse jobbes med å bli bekreftet.

Kort og godt: Vi har fire projektorer uansett, og forhåpentligvis 2-3 TVer. Dette kan innebære noe dødtid.

Er det noen som har mulighet for å ta med, låne bort, leie bort, eller vet hvor vi kan få lånt/leid projektorer, vennligst skriv det her. Er det noen som er interessert i å ta med TVer så blir dette også satt stor pris på.

Jeg beklager at vi muligens ikke vil ha like mye utstyr som vi først antok da vi annoserte treffet.

Edit : bilen til nuklez streiket, så det ble ikke noe tver. :( 4 projektorer har vi iallefall, kanskje den femte utover kvelden.
 
#2
Halla Duke!

Du husker han som vi fikk hjelp av sist? Har du prøvd å ringe han? Kanskje han som jeg kjørte å lånte biSSniSS saken, kanskje han har prosjektor?
 

Dukie

nice girl
#3
Gisle skulle opprinnelig ta med en projektor, men tror det er noe galt med telefonen hans. Jeg får ikke tak i han. Uansett, så er han en av de kanskje-projektorne.