Ny Trackmania: Sunrise demo!

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
WHOO! Satan steike. Jeg sier bare: Skid Vicious approves.
Dette må nok kjøpes, gitt.

Bare et sprøsmål: Er dette en oppfølger til det gamle og herlige «Stunts», som Yetipants tydeligvis har en viss kjærlighet for? Dette må være det spillet jeg har spillt mest. Dette ser ut til å likne veldig, noen sammenheng?

Lodin

Der Waaaah
Opprinnelig skrevet av Klaymen@17.03.2005, 22.30
Bare et sprøsmål: Er dette en oppfølger til det gamle og herlige «Stunts», som Yetipants tydeligvis har en viss kjærlighet for? Dette må være det spillet jeg har spillt mest. Dette ser ut til å likne veldig, noen sammenheng?
191974​
Ikke direkte, men mange syns det er en åndelig oppfølger. Folk som likte Stunts syns generelt at Trackmania er schnasne saker.

Så det har noen av vibbene fra stunts? Genialt... Da må det skaffes!

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Åja, det må det! Jeg tenkte "Må nesten teste baneeditoren i TM:S før jeg legger meg" her om kvelden, og da jeg så på klokka var den blitt over ett. Den er, for å si det mildt, genial. Og den i demoen er (etter sigende) kraftig redusert i forhold til den i fullversjonen. Det eneste jeg ikke helt likte var at det lot til at du må tjene opp "coppers" for å kunne kjøpe deler til banen din, dvs. at du må vinne en god del løp og slå en god del challenges for å kunne lage noe i nærheten av de banene som følger med demoen. Menmen, det er såpass artig å spille at det vel egentlig ikke er noe minus. :tommelopp: