Ny Youtube Kanal om Gaming

#1
Har akkurat startet en ny Youtube Kanal, der jeg spiller igjennom spill og kommenterer mye rart, verdt å ta en titt og liker du det du ser så abonner for å få med deg det nyeste jeg legger ut:)

Kom gjerne med meninger, tanker om hvordan jeg kan gjøre videoene bedre, er helt nytt for meg så all
feedback settes pris på så lenge det er seriøst:)

http://www.youtube.com/user/LaOssGame
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#2
Jeg orka bare å se noen få minutter fra den første Knack-videoen, men mitt tips blir å finne noe spesielt du kan bringe til verden via dine spillvideoer. Å se noen spille et spill de ikke har spilt før, uten klipping, og bare eventuelle kommentarer som faller vedkommende inn under spillinga, må være noe av det kjedeligste jeg kan forestille meg; til og med verre enn å se TV-sport, for det varer i det minste ikke i tre til fire timer som de videoseriene dine gjør. Det der skal jeg love deg at absolutt ingen kommer til å gidde å se hele av.
 

Javi

elsker dette landet
#3
Hei Kim. Artig at du vil prøve deg som norsk youtuber. Jeg synes "let's play" er kjedelig på generell basis, så jeg kan ikke gi noe spesiell tilbakemelding der. De som liker slikt kan sikkert komme med noe vettig. Likevel, jeg vil anbefale deg å prøve deg fram litt mer og bli varm i trøya før du legger ut på promoteringstur rundt om. Det vil nok gjøre det hele lettere for deg. Ser at alle videoene dine er lastet opp i løpet av de siste tre dagene, så antar at alt er relativt nytt materiale. Jeg er langt fra en youtube-guru, men jeg vil anbefale deg å spre ut innholdet litt og gjerne beholde en liten backlog slik at du har noe å komme med ca hver uke. Dermed vil du ha noe å gå på hvis du mangler inspirasjon innimellom. Jeg snakker mest for meg selv (men sikkert flere også) når jeg sier at det ikke ser så bra ut med en kanal stappfull av videoer med få views og ingen kommentarer. Hvis du sprer ut videoer over tid vil du rekke å få litt views ol. før neste video. Det tror jeg er smart å tenke på videre. Skjønner selvfølgelig at en gjerne vil ha ut det en har laget så fort som mulig, men litt tålmodighet kan være en god ting.

mvh
 
#4
Takk for tilbake melding!:) Ja grunnen til at det har blitt en del de siste dagene er at hvis folk kommer inn for å ta en titt også er det nesten ingenting der så blir det jo kjedelig. Ja prøver å spre litt her og der via face og forum rundt om kring (blant annet her) og er det noe folk liker å se på så abonnerer de (hvis de syns det er underholdene og bra da), men får nå se hva som skjer:) Skal ordne et system der jeg kommer med noe hver uke:)

Jeg orka bare å se noen få minutter fra den første Knack-videoen, men mitt tips blir å finne noe spesielt du kan bringe til verden via dine spillvideoer. Å se noen spille et spill de ikke har spilt før, uten klipping, og bare eventuelle kommentarer som faller vedkommende inn under spillinga, må være noe av det kjedeligste jeg kan forestille meg; til og med verre enn å se TV-sport, for det varer i det minste ikke i tre til fire timer som de videoseriene dine gjør. Det der skal jeg love deg at absolutt ingen kommer til å gidde å se hele av.
Sett mange som gjør slikt på youtube og er MANGE som ser på, men skjønner deg, er litt slik smak og behag, noen syns det er underholdenes å se på og noen ikke:/ La merke til at det var nesten ingen Norske som gjorde slik, så tenkte iallfall å prøve:) Enten så syns folk det er bra eller ikke:)
 

demake

Seksuelt godteri
#5
kommenterer mye rart ;-) hehehehe

Let's plays er nok et uheldig biprodukt av postmodernismen. Her er et tips. Finn et spill med den mest fanatiske og anale fanskaren og spill det. Et eksempel kan være Final Fantasy VII. Uansett hvor rævva du er så må man jo bare se noen andre grinde cactuars for millionte gang.

Hei Sjutten
 

ganon

The Boshy
#6
Jeg ser gjerne hele videoserier av folk som gjennomfører spill uten å ha rørt de før, og de mest underholdende har jeg sett flere ganger. Vi har vel et let`s play emne her et sted.... Fant den på side 3!

http://www.spillegal.no/threads/lets-talk-lets-play.18662/

Jeg tittet litt på Outlast serien din og du har valgt en bra sjanger til denne type video. Å gå blindt igjennom et skrekkspill mens man behandler seeren som en kompis som sitter i sofaen ved siden av, å ha noen å dele frykten, paranoiaen, og den ofte ufrivillige humoren kan ofte gi utslag til god underholdning.
Når det kommer til tips så ville jeg helt klart hatt et facecam, spesielt viktig når det kommer til skrekkspill, så seeren får oppleve frykten din og skvette sammen med deg for deretter å le det av det neste sekund. Jeg ville også prøvd å gjøre det på engelsk. Det er kanskje uvant i starten, men det åpner for så latterlig mange flere seere at jeg ikke klarer å se noen grunn til å la være.
 

demake

Seksuelt godteri
#7
Trenger vi en ny Pewdiepie? Kan vi ikke bare drepe drømmene til Kim nå med en gang? For the greater good. Våre etterkommere vil takke oss.
 

ganon

The Boshy
#8
Trenger vi homofile? Kan vi ikke bare drepe drømmene til demake nå med en gang? For the greater good. Våre etterkommere vil takke oss.
 

demake

Seksuelt godteri
#9
0/10
 
#10
Jeg ser gjerne hele videoserier av folk som gjennomfører spill uten å ha rørt de før, og de mest underholdende har jeg sett flere ganger. Vi har vel et let`s play emne her et sted.... Fant den på side 3!

http://www.spillegal.no/threads/lets-talk-lets-play.18662/

Jeg tittet litt på Outlast serien din og du har valgt en bra sjanger til denne type video. Å gå blindt igjennom et skrekkspill mens man behandler seeren som en kompis som sitter i sofaen ved siden av, å ha noen å dele frykten, paranoiaen, og den ofte ufrivillige humoren kan ofte gi utslag til god underholdning.
Når det kommer til tips så ville jeg helt klart hatt et facecam, spesielt viktig når det kommer til skrekkspill, så seeren får oppleve frykten din og skvette sammen med deg for deretter å le det av det neste sekund. Jeg ville også prøvd å gjøre det på engelsk. Det er kanskje uvant i starten, men det åpner for så latterlig mange flere seere at jeg ikke klarer å se noen grunn til å la være.

Takk for bra tips!:) Er ganske mange i den sjangeren som prater engelsk, så tenkte kansje det hadde vært morro med en norsk en, fant nesten ingenting på youtube, skal prøve å lage en på engelsk, men når uttalelsen av engelsken ikke er så bra så er det deff ingen som blir intrs:/ Men får prøve en liten stund til på norsk, er folk som liker sånt, så får se om de finner fram:) Får bare spre ordet litt rundt til noen oppdager det:) Takk Igjen:)
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#12
Nå har ikke jeg sett greiene dine, Kim, for jeg er vel den rake motsetningen til Ganon sånn sett. Jeg kan virkelig ikke fordra lets play-greier. Jeg kan noen ganger se en speed run eller redselsreaksjoner i grøsserspill, men annet enn det? Næh.

Men mine tips er (uten å ha hørt eller sett noe av det du har laget):
Snakk tydelig
Ikke la det bli for lange pauser uten snakk.
Snakk om alt mylig rart og fun facts om spillet man spiller kunne jo vært moro.
Og ellers bare prat om alt mulig fra brødbaking til de stygge maleriene til naboen. Bare sørg for at det ikke blir drita kjedelig.
 
#13
Nå har ikke jeg sett greiene dine, Kim, for jeg er vel den rake motsetningen til Ganon sånn sett. Jeg kan virkelig ikke fordra lets play-greier. Jeg kan noen ganger se en speed run eller redselsreaksjoner i grøsserspill, men annet enn det? Næh.

Men mine tips er (uten å ha hørt eller sett noe av det du har laget):
Snakk tydelig
Ikke la det bli for lange pauser uten snakk.
Snakk om alt mylig rart og fun facts om spillet man spiller kunne jo vært moro.
Og ellers bare prat om alt mulig fra brødbaking til de stygge maleriene til naboen. Bare sørg for at det ikke blir drita kjedelig.

Bra med Tips!:) Takk skal du ha!:)
 

Aslak

Humanoïde, incognito
#15
Jeg kan godt like let's play, men egentlig bare hvis de faller innenfor to kategorier: Den som spiller er morsom å høre på, eller hvis jeg har spesiell interesse i spillet som spilles.

Nå har jeg sett begynnelsen av La Oss Game - Knack - (Ps4) - Intro + Kapittel 01, og hadde allerede for en stund siden en bemerkning: Mellom anmodningen om å abonnere på kanalen din og minutt 4 av videoen sa du ikke et ord. Greit nok er det en introduksjonsvideo der, men jeg ser ikke på en Let's Play for å oppleve spillet slik utviklerne mente det, i hvert fall ikke når det er av et spill jeg ikke har noen tidligere interesse i. Dette gjelder så klart ikke alle som ville være interessert i å se deg spille. Neste bemerkning er at det virker som du spiller spillet for første gang i den videoen, noe som sikkert er greit nok, men jeg tror det ville være lettere å si noe interessant om det som foregår hvis du allerede prøvde deg litt før du tok opp videoen.

Jeg tror kanalen din har potensiale, men du trenger noe øvelse i å pisspreike i opptak. Også må du gjøre noe med introene dine.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#16
Nå har jeg kun sett (halve) Outlast bonus-videoen du har lagt ut her nå, og jeg regner ikke med den er representativ i det heletatt, men det første jeg tenkte var at det kunne vært et av Mandags-/ Torsdagsportettene til Espen Eckbo (som han gjorde i Mandags/ Torsdagsklubben for en haug med år siden). Jeg for min del finner liten glede av å høre en monoton stemme skrike "faen", "helvete" og "fitte" i tre minutter, men jeg er nok ikke i målgruppa

Anbefaler å anskaffe ny mikrofon, var fryktelig støyete å høre på. Kanskje også et popfilter for å kvitte deg med harde p'er og t'er .

Ganon er inne på noe med å evt ta det på engelsk. Og uten å ha sett ting du har lagt ut ville jeg iallefall holdt meg til norsk om du først skal være norskspråklig. Er nok en bare en liten filleting for mange, men jeg blir alltid provosert av ting som skal holdes på norsk , men bruker en masse engelske låneord der det ikke trengs. F.eks kunne du sagt "La oss spille" istedet for "La oss game" o.l
 
#17
Jeg må bare nevne at jeg begynte for førsten gang på fredag:p men takk for tipsene også skal ta det til meg og prøve å gjøre det enda bedre på neste video:)

Jeg kan godt like let's play, men egentlig bare hvis de faller innenfor to kategorier: Den som spiller er morsom å høre på, eller hvis jeg har spesiell interesse i spillet som spilles.

Nå har jeg sett begynnelsen av La Oss Game - Knack - (Ps4) - Intro + Kapittel 01, og hadde allerede for en stund siden en bemerkning: Mellom anmodningen om å abonnere på kanalen din og minutt 4 av videoen sa du ikke et ord. Greit nok er det en introduksjonsvideo der, men jeg ser ikke på en Let's Play for å oppleve spillet slik utviklerne mente det, i hvert fall ikke når det er av et spill jeg ikke har noen tidligere interesse i. Dette gjelder så klart ikke alle som ville være interessert i å se deg spille. Neste bemerkning er at det virker som du spiller spillet for første gang i den videoen, noe som sikkert er greit nok, men jeg tror det ville være lettere å si noe interessant om det som foregår hvis du allerede prøvde deg litt før du tok opp videoen.

Jeg tror kanalen din har potensiale, men du trenger noe øvelse i å pisspreike i opptak. Også må du gjøre noe med introene dine.
Skal øve mer på pisspreik;p Hehe og prating sjenerelt (vanskelig!) men hva mener du med introene?
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#19
Jeg må bare nevne at jeg begynte for førsten gang på fredag
Jeg kan ikke stresse nok at ingen blir verdensmestre på ei uke, du må virkelig øve deg en stund, se gjennom tinga dine selv med et kritisk blikk, og bare gjøre det en del før du shopper rundt. Du kan ha ødelagt imaget ditt allerede med å bare slenge ut det første og beste du har på youtube.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#20
Tommel opp for Manowar i kanaltraileren. Ellers har jeg ikke noe særlig mer å tilføye her. Å bli megastjerne på Youtube er ikke lett, og spesielt ikke i dag.