Nybegynner på Tekken

Jeg søkte litt rundt på forumet men fant ikke noen lignende tråder umiddelbart iallefall.

Uansett sier vel topicen det meste: Jeg er relativt ny på Tekken (spiller henholdsvis Tekken 3, men Tekken 5 og Tekken 6 så snart jeg får tak i en egnet maskin... får holde meg til 3-ern for øyeblikket), og lurte på om det fantes en god (Engelsk) portal for spillet. I samme slengen tenkte jeg å spørre om diverse teknikker, komboer, FAQs, eller generelle tips og triks for å kanskje lære meg ting bedre selv. Synes Tekken rettogslett er jævlig sinnsykt drittbra, og hadde vært kult å kunne bli iallefall litt over gjennomsnittet god i det :ninja:

EagleJin

Bear Necessity
Najs, skal stikke innom neste turnering, og se på og kanskje spille litt. Suger for heftig til at det i det hele tatt er noe vitsi å signe seg opp. Er det slik at folk gjerne velger seg 1 karakter de spiller mest med? Sånn kort, finnes det noen strategier som folk stort sett bruker, og som funker? Jeg sjekker på Zaibatsu, spiller, og tar meg en tur på RBN XD

Lodin

Der Waaaah
Dukk opp og sign opp er mitt råd. Det verste som skjer er at du blir slått ut i første runde, men er det verdens undergang? Selv spilte jeg litt med Xiaoyu tilbake mens T3 var hett og selvom jeg ikke hadde rørt spillet etterpå kom jeg i kvartfinalen med hu på forrige spilltreff når T5 var nytt.
Finn en karakter (som ikke er Christie) som du liker, spill masse med denne og dukk opp. Du når nok ikke til høyden, men det skal ikke mye til for å ikke være nederst heller. ;)

SITAT(Lodin @ 12.08.06, 21.26) 19307
Dukk opp og sign opp er mitt råd. Det verste som skjer er at du blir slått ut i første runde, men er det verdens undergang? Selv spilte jeg litt med Xiaoyu tilbake mens T3 var hett og selvom jeg ikke hadde rørt spillet etterpå kom jeg i kvartfinalen med hu på forrige spilltreff når T5 var nytt.
Finn en karakter (som ikke er Christie) som du liker, spill masse med denne og dukk opp. Du når nok ikke til høyden, men det skal ikke mye til for å ikke være nederst heller. ;)
[/b]
Hvor signer jeg opp? Bare PM-er en eller annen fyr? Jeg dukker opp, helt sikkert. Blir bra. Men lurer på hvilken karakter jeg skal ta :) Lurer på enten Ling eller Mr. Mester.

SITAT(Lodin @ 12.08.06, 19.26) 19307
Finn en karakter (som ikke er Christie) som du liker, spill masse med denne og dukk opp. Du når nok ikke til
[/b]
hey! dont diss my girl :elsk:

Lodin

Der Waaaah
Tenkte mer på folk som ikke aner hva de driver med. Hu er helt kurant slik jeg ser det, men veldig lett å mashe med.

kanskje jeg og skal dukke opp på et av disse stevnene... :blunk:

SITAT(JINsama @ 12.08.06, 22.17) 19326
Your girl? Get back in line... boy! :D
[/b]
Hahahah

SITAT
Hvor signer jeg opp? Bare PM-er en eller annen fyr? Jeg dukker opp, helt sikkert. Blir bra. Men lurer på hvilken karakter jeg skal ta smile.gif Lurer på enten Ling eller Mr. Mester.[/b]
edahl: Send en mail til rbnorway@hotmail.com

Skriv navn og nick

Så er du signa up, og klar til å gå i kamp. Og hvis du føler at du får lite utbytte av dette treffet fordi du ikke er like god som top gutta, så har du alltid casual! Masse casual play :D

Sendt agåre mail nuh! Blir meg og kompissen min. Skal spille Paul fordi han er så jævlig sterk og relativt enkel, men går over til Raven så snart jeg får Tekken DR på PSP :) Noen Killerstrategier på lager?

EagleJin

Bear Necessity
Killere med Paul?

launch, jab, jab, håp på techroll, burning fist... :p

SITAT(JINsama @ 12.08.06, 22.17) 19326
Your girl? Get back in line... boy! :D
[/b]
jeg har en sang til deg..

She’s mine
No, no no, she’s mine
Mine, mine
Yep, she’s mine
Mine, mine
The girl is mine
Mine, mine
Yes, she’s mine
Mine, mine
Don’t waste your time
Because the doggone girl is mine
The girl is mine
The girl is mine
(michael Jackson)
:hehe:

SITAT(Lodin @ 12.08.06, 23.07) 19333
Tenkte mer på folk som ikke aner hva de driver med. Hu er helt kurant slik jeg ser det, men veldig lett å mashe med.

[/b]
sant det ,christie noobs kan være pain in the æss

SITAT(EagleJin @ 13.08.06, 16.14) 19404
Killere med Paul?

launch, jab, jab, håp på techroll, burning fist... :p
[/b]
Hihi, skal bytte til en litt mer interresant karakter når jeg får Tekken DR :p Leste en Tekkenlingogreie, men hva er techroll? Hehheh..

Gleder meg til Tekken DR! Ifølge tothegame.com (som eier) kommer det ut 20. august.

SITAT(Infamous @ 13.08.06, 17.39) 19420
jeg har en sang til deg..

She’s mine
No, no no, she’s mine
Mine, mine
Yep, she’s mine
Mine, mine
The girl is mine
Mine, mine
Yes, she’s mine
Mine, mine
Don’t waste your time
Because the doggone girl is mine
The girl is mine
The girl is mine
(michael Jackson)
:hehe:
sant det ,christie noobs kan være pain in the æss
[/b]
Hvis du har en sang til meg.. så kanskje Lee er mer typen din.. :p

SITAT(JINsama @ 13.08.06, 19.25) 19463
Hvis du har en sang til meg.. så kanskje Lee er mer typen din.. :p
[/b]

Ja Lee er digg han og :elsk:

:D

Jeg tror kanskje jeg har forelsket med i Jin jeg. Driver å lærer meg typ 10-slags kombo. Klart et par ganger, men det er det da: Bør klare det omtrentlig hver gang i kamp :p

Fått tak i penger til Tekken DR, så jeg kjøper det imorgen (om det faktisk er kommet ut?).