Nytt Far Cry spill

#1
Ubisoft announced that its award-winning Montreal Studio is currently producing Far Cry Instincts console versions based on the recently released tropical PC shooter. The console version will be an entirely new game built from the ground up.
www.gamershell.com
 
#2
da får vi håpe de fikser en bedre story denne gangen,den de hadde nå var litt tam.
 
#3
Jeg håper bare at grafikken blir god på PS2. Jeg synes så mange PS2 spill har dårlig grafikk.
 
#5
Det er nok ikke bare Ps2ens feil at en del av spillene til den får en ganske middelmådig grafikk. Jeg mener maskinen har litt mer å gå på enn mage utviklere klarer å presse den til. Bare se på Killzone. Spillet ser jo helt rålekkert ut.

Men back to topic. Jeg har enda ikke fått testa far cry til pc så jeg vet ikke så mye om spillet, men det ser jo vanvittig bra ut. Jeg venter i spenning på mer bilder og info.
 
#6
Opprinnelig skrevet av Kyuzo@08.04.2004, 12.25
MUUUULIG det har noe med at den har dårligst hardware av alle konsollene....
Jeg vet at den har dårligere hardware enn de andre konsollene, men de kan jo få god grafikk. Bare se på Killzone, Freedom Fighters og SSX 3. Jeg mener i hvertfall at de spillene har god grafikk.