Nytt FF til Gamecube?

#41
Du har litt mye fritid, nova. Du kunne bare sagt det jeg gjør nå:
Se på ansiktet til Squall! Bevis nok.
 
#42
At bilde var uekte var det første jeg også tenkte, men det betyr jo ikke at spillet er reelt. Har faktisk stor tro på det.



Dette bildet ser jo ganske bra ut. :)
 
#43
Et Final Fantasy VIII-2 hadde vært meget spennende å spilt. Fortiden til Squall har egentlig bare blitt fortalt i grove trekk, så en mer detaljert versjon hadde vært morsomt å fått inn med teskje (det er nesten så jeg har lyst til å skrive den selv (les: fan fiction)). Men nå når jeg faktisk tenker meg om, tror jeg ikke akkurat at Square Enix ville gitt Squall de samme klærne som han brukte i Final Fantasy VIII. En oppfølger sprites alltid litt opp i forhold til sin storebror – og deriblant midlene som brukes, er klærne til hovedpersonene.

Angående bildet av Guilty Wings, CloudGal: Er ikke de(n) karakteren(e) fra Crystal Chronicles? Nå har jeg ikke spilt FF-spillet til NGC, men de(n) så da veldig lik(e) ut.
 
#44
Det vet jeg ikke. Har ikke spillt det. Mulig det ser sånn ut på grunn av den utpregede Nintendo grafikken. Det skal jo være til Gamecube, så da er det ikke utenkelig at grafikken vil bli ganske lik.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#45
Opprinnelig skrevet av Kyllingmannen@25.03.2004, 17.31
Du har litt mye fritid, nova. Du kunne bare sagt det jeg gjør nå:
Se på ansiktet til Squall! Bevis nok.
Strengt talt så hadde jeg ikke fritid når jeg skrev dette. Squalls ansikt trenger ikke nødvendigvis signalisere at artikkelen er falsk. Det kunne jo f.eks. utspilt seg før det som skjer i FFVIII. Dessuten skrev jeg den fordi jeg ikke kunne skjønne hvordan så mange gikk på den, når man ser hvor mange fatale feil den har. Jeg har for lite fritid.. :(

Skulle ønske jeg var så klok at jeg kunne dra inn gamle vismenns sitater.
Trenger ikke være så klok akkurat. Det gjelder bare å kunne søke på internett... :king:
 
#48
IGN GameCube reported though, that Square-Enix is working on a yet to be revealed title for the Nintendo GameCube. It could be a Final Fantasy game, or it could be something completely different. As soon as we know more we will let you know!
De avskriver det ihvertfall ikke helt.