Nytt Golden Sun...

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Jeg er eren av de som digga Golden Sun til GBA, og også en av de som sikkert kommer til å digge det på GC og! digger i alle fall at jeg vet at det skal komme :p
gjett om jeg gleder meg :D tenker det blir dritbra grafikk og og og og superbra!!!!!!

laget en liten link under, står i alle fall litt der...

www.gamer.no

da må jeg få meg gc hvis det kommer!
det hadde vært fett! :tommelopp:

Dette var en svært gledelig nyhet. Jeg likte veldig godt de to Golden Sun-spillene til GBA , men jeg stusser litt over dette med multiplayer. Jeg håper ikke det vil kreve fire GBAer for å spille multiplayer. Jeg tør ikke helt å begynne å glede meg til dette spillet enda siden det egentlig bare er et rykte, men jeg krysser fingrene. :tommelopp:

Drit bra nyhet, holder på og spiller Golden Sun, det første akkuratt nå.
Jeg synes virkelig at Cuben trenger flere RPGs, eg hører også at Fire Emblem skal komme til NGC. Noen som vet noe om det?

Jepp, det stemmer det. Et Fire Emblem spill er på vei til GC. Jeg synes det virker veldig lovede siden jeg elsker Fire Emblem til GBA. Det merkelige er at det ikke ble vist noe fra Fire Emblem på E3 i år. :confused:

Jeg vet egntlig ikke så mye om spillet bortsett fra at det skal lanseres i Japan en gang i år, og at det er en prinsesse i spillet som heter Eirik (jeg heter Eirik, og sist jeg sjekket var jeg gutt/mann :mad: ) .

Her er ihvertfall noen screens.. Enjoy :tommelopp:

Nei, dritt! Jeg klarer ikke å spille et spill hvis det er en viktig kvinnelig karaker med mitt fornavn i spillet! Det bør gå an å bytte navnet hennes, hvis ikke blir dette altfor forstyrrende.

Shigsyfreak: Navnebror!

D

Doctor Downs

Gjest
Er ikke en heldig eier av en GBA, og tross at jeg opptil mange ganger har hørt tittelen "Golden Sun" har jeg ikke fått med meg stort mer enn at det er et RPG (tror ejg?). Kan noen forklare litt nærmere?

Tja, skal vi se. Det er to Golden Sun-spill til GBA. Begge er RPGer. Det var egentlig meningen at det skulle bli en Golden Sun-triologi til GBA, men de fikk presset hele historien inn i to spill, så det ble det ikke noe av. Golden Sun-spillene er veldig tradisjonelle RPGer, noe jeg liker, og de kjent for å ha bra musikk og veldig god grafikk. Historien er også veldig bra.

Tror ikke jeg vil spoile noe story, så vet tror ikke det er så mye mer å si. ;)

supert. golden sun 1 og 2 er to veldig gode spill ( hvor jeg finner 1'eren som min favoritt ), håper de bare ikke dummer seg ut nå..