Nytt Okami på vei

Lodin

Der Waaaah
Det heter Okamiden. Yaaay! :yoshi:

Det er til DS. :ermm:

Ingen fra Clover er innvolvert. :argh:

Fra siste Famitsu. Noe mer info enn det bildet der er ikke ute, men jeg spår det snart dukker opp litt.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Er du overrasket over at det kommer på DS? Av det jeg har skjønt meg på av spillet (nei, jeg har ikke kjøpt meg Okami til Wii ennå..) er stylus den ideelle inputmetoden. Jeg tror også det kan bli riktig så pent, selv på DS, med den grafiske stilen de kjører.

Kilik

Lokal moderator
Malekonseptet passer perfekt til DS, men selvsagt litt skeptisk til at Clover ikke har noe med spillet å gjøre.

Lodin

Der Waaaah
Det fulle navnet er Okamiden: Chiisaki Taiyo eller Okami Legend: The Small Sun. Noen måneder etter at Amaterasu fjerna de siste demonene og gjorde alt i orden dukker nye demoner opp så dama med ferskenrumpa starter en ny oppmaning. Istedenfor ulveguden får hu en ulvevalp som heter Chibiterasu. Den kan bruke den himmelske penselen og våpnene til forgjengeren, men er ikke like god til å slåss. Istedet får dem med seg forskjellige partnere til hjelp som kan flyttes med penselen. Guttungen til Susano and Kushi skal og dukke opp noe som er litt rart siden det bare er noen måneder siden de ble sammen. En av Ace Attorney folka leder prosjektet. Hrrmery.

Japan vinner ... igjen.

Det ser jo gudsjammerlig bra ut på de skjermbildene. Blir moro å se dette i bevegelse.

Wow. Solgt!

Hva er det med japsene og DS-en? De får den til å gjøre ting som ingen andre klarer.