Nytt skin, folkens!

SHDR

Gullmedlem
#1
You asked for it, you got it! High energy is running hot and ...

Yes. Vi hører dere klage over stygt IPB-skin ... vi hører dere sutre over bortgjemte seksjoner! Og tro ikke at deres bønner forblir uhørt! I første omgang slipper vi like gjerne løs skinnet på dere, selv om det ikke er hundre prosent ferdig. Det funker fint, men det er fortsatt en del småbugs og noen ikoner som mangler. Disse vil komme på plass ASAP, ettersom ingenting er verre enn folk som konstant nagger om at "ingen nye poster"-ikonet ikke finnes. Vi skammer oss, forstår dere.

På denne måten kan dere også hjelpe oss med bugfixing. Ser dere feil som ikke er heeeeelt obvious? Feil som ikke er manglende ikoner? Post dem her! Ta også gjerne et screenshot av feilen så vi kan klø oss i hodet over dem. Vær nådeløse. Ser dere en liten feil VIL dere at vi skal høre om dem.

Det er også faen meg best dere synes skinnet er penere enn alt annet i hele verden, for ellers blir både jeg og Yetipants veldig lei oss. Det kommer til å utvikle seg, sure, få gjerne tilbakemeldinger på utseendet også. Kanskje vi får høre noe våre knakende geniale hjerner ikke alt har tenkt på.

Med stor KOZ,
Spillegal.no
 

Novastrum

Feminist-elitist
#3
Bortsett fra en horde av røde kryss, ser det fint ut. Det bør vel også nevnes at man må velge det nye skinnet manuelt, ved valgslira nederst i venstre hjørne på forumet.
 

Halky

Veteran bruker ;)
#7
Hmm, er det bare meg, eller ble alt litt mindre med det nye skinnet? Jeg tenker da seff på tekst og sånne ting og tang.

Men uten om det, så funker det bra ;)
 
#8
Snakker dere om Minty Fresh? Jeg kunne ikke klart det bedre, men det er jeg sikker på at dere kunne.

Minty Fresh var.. Stygt.
 

SHDR

Gullmedlem
#10
*Snøft* Det er hva du får når du hotlinker til shiznit utenfor Spillegal-serveren. Det er nemlig JEG som hoster nitti prosent av grafikken. Jeg kan tenke meg at den serveren har det MINDRE kos akkurat nå. >.<

Ordnes opp i løpet av dagen. Må bare ha Tryggve først, ettersom jeg knapt kan anklages for å kjenne systemet særlig godt.

Neocon: Holder på å ordne bedre medlemsikoner. :flau: De er dritstygge akkurat nå.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#11
Opprinnelig skrevet av Endre@22.04.2005, 16.21
Det ser faktisk ut som det skal, det er bare mye grafikk som mangler ...
209954​
Ja, hvis du sier det, så. Greia er at jeg ser den blå bakgrunnen med alle Verdensrominnvandrerne stikke ut til høyre.

Revan: Smak og behag. Jeg liker det veldig. :)
 
#12
Jeg valgte tilbake til det gamle. Faen dere suger. :D
 
#13
Jeg synes det nye skinnet var meget fint!
Gleder meg til alle macros og pips kommer opp :)
Bra jobbet! :totomleropp:
 
#15
Ganske fint dette. Så vidt jeg husker matcher dette skinet designet til den nye forsiden, og det er jo en god ting. Men dette mønsteret som er plassert til høyre her... Ser ikke det litt vel gammeldags ut? Bytt ut blåfargen med oransj/brun, og du har siste skrik innen stuetapet på 70-tallet.
 
#16
Jeg synes dette er helt for jævlig. Gratulerer med slett utført jobb.
 

SHDR

Gullmedlem
#17
Opprinnelig skrevet av Shigsy@22.04.2005, 14.31
Ganske fint dette. Så vidt jeg husker matcher dette skinet designet til den nye forsiden, og det er jo en god ting. Men dette mønsteret som er plassert til høyre her... Ser ikke det litt vel gammeldags ut? Bytt ut blåfargen med oransj/brun, og du har siste skrik innen stuetapet på 70-tallet.
209972​
Du er helt inne i grafisk design, er du ikke? Den tapet-greia er faktisk temmelig trendy. :D Og mønsteret skal stikke ut.

Ikoner og shizz kommer. Imidlertidig blir det gamle Invision-knapper. De er stygge, men de funker iallfall. Noenlunde.

Impy: Takk. Hvordan har du kalibrert skjermen din? Og hva er det som er stygt?
 
#18
Jeg skal screenshotte om jeg finner noen feil i Safari.
 
#19
Opprinnelig skrevet av impywimpy@22.04.2005, 16.35
Jeg synes dette er helt for jævlig. Gratulerer med slett utført jobb.
209973​
Håper du vet hva du snakker om...
IPB kjører på et ekstremt langt CSS-dokument, og det er slettes ikke smått arbeid å lage et skin til et IPB.

Bakgrunnen er en genistrek btw!

Jeg ser dog noen litt rare .div-er som er uten ramme.. kanskje det er med vilje? Men det ser litt rart ut. Og kanskje noen burde lage en logo som det står litt mer repekt av?
 

Nabbe

Har fin hatt.
#20
Jeg har i alle fall byttet tilbake til Invision-skinnet ...