Official Xbox 360 Wireless Network Adapter

Status
Stengt for ytterligere svar.
D

Doctor Downs

Gjest
Så jeg tok med med Xbox 360-en hjem for sommeren ettersom jeg skal bli noen måneder. Men da jeg i dag fant ut at jeg skulle rigge den opp og teste Live for første gang siden september så jeg til min store skrekk at at nigga stole my intahweb-kabel. På tide å kjøre trådløst, men de adapterene er jo så dyre atte. Tenkte jeg skulle se om noen her kunne avse en før jeg går ut og kjøper en ny. Så, noen som har en slik en Official Xbox 360 Wireless Network Adapter til overs?

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Svindtyre jævler ja. Jeg har akkurat bestilt meg et sånn fra VG+. Jeg gidder jo ikke stresse med kablet nettverk til TV-kroken når både Wii og PS3 har trådløst. Jeg trodde 360 Elite hadde alt, men der tok jeg sannelig feil.

Microsoft! :argh:

D

Doctor Downs

Gjest
Whaddya'know...

Kabel fra trådløs laptop til 360, kontrollpanel > Wireless Network Connection > Properties > Sharing > Allow other network users to connect through this computer's Internet connection. Da var jeg Live, uten den stygge netverksadapteren, og uten å kjøre kabler noe lenger enn mellom laptopen og Xbox-en. Penger spart. Tråden kan stenges!

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ah, okay. Har en til salgs, men da så. :p

D

Doctor Downs

Gjest
Og vi er åpne igjen! Takk, Lodde.

Målet var da å finne en rimelig trådløs nettverksadapter til Xbox 360... Noen som har en?

Edit: Glem det, har kjøpt av Yeti. Steng igjen.

Sjå der fekk Yeti solgt adapteren som eg funderte på om eg ville ha ein gang, men som eg bestemte meg for å droppe pga kabler + kabelveggstiftegreier. ;) Grattis!

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Takk, takk!

Status
Stengt for ytterligere svar.