Oi :D

Status
Stengt for ytterligere svar.

Dukie

nice girl
#1
Titten innom www.blizzard.com i det siste?

Når jeg så det sitatet der så tenkte jeg, igår hadde dem Diablo sitat og idag er det alså StarCraft, men hver gang jeg tenkte StarCraft så tenkte jeg alltid battleground/multiplayer, nå tenker jeg på historien, jeg håper virkelig at det nye spillet blir StarCraft! Historien var genialt og det bildet der ble min nye bakgrunn.
Er bare det at jeg følte at historien ble aldri avsluttet, Zerg vant krigen og den sinnsyke store hæren til Terran dro hjem, om det nye starcraft spillet blir annonsert (plaster på såret fordi dem cansled Ghost) så skal jeg seriøst nok en gang runde starcraft og broodwar. <3

Kanskje dette skulle heller bli postet under nyheter/rykter?
 
#2
Dette er gamle nyheter egentlig. Jeg laget en tråd om dette for en tid tilbake. Og en annen fyr laget nok et emne om saken :p

Søk, orker ikke å finne det for deg =P
 
#4
Dobbelpost...

I dag er det Diablo 2! Hvis jeg ikke har riv ruskende feil, så får vi vite hva blizzard har drevet med på lørdag! :trollmann:
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
#5
Selv om jeg sitrer av ukontrollerbar glede ved tanken på Starcraft 2, blir jeg utrolig glad uansett hva blizz har å by på på lørdag.
 
#6
Rapporterer live fra lan i huset til min svettevenn, stemningen her er høy og det er mindre enn en time til det nye spillet skal avdukes.

$10 sier det er Starcraft 2
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#8
Og hele den (sør-)koreanske nasjonen er ute i gatene, klemmer hverandre, danser, popper colabokser som om det var champagne og jubler som om krigen er over.
 
#9
SITAT(Buggz @ 19.05.07, 10.25) 66731
Og hele den (sør-)koreanske nasjonen er ute i gatene, klemmer hverandre, danser, popper colabokser som om det var champagne og jubler som om krigen er over.
[/b]
:hehe:

9.11 all over again ^_^
 

Kilik

Lokal moderator
#10
Tipper Blizzards schedule er omtrent slik...

2008: StarCraft 2
2009: WoW Expansion 2
2009: StarCraft II Expansion 1
2010: Diablo 3
2011: WoW Expansion 3
2012: Warcraft 4
2014: World of Starcraft
 
D

Deleted member 91

Gjest
#11
Tenker jeg stenger tråden, jeg. Vi har allerede en (bedre) Starcraft 2-tråd under Nyhets-delen av forumet. :)
 
Status
Stengt for ytterligere svar.