online spill

Novastrum

Feminist-elitist
#21
Jeg spiller Unreal Championship på Live! Jeg er kjempeflink. Jeg har tilgode å møten noen andre fra Norge som er kjempeflinke.
Jeg har også spilt litt på Crimsons Skies, men jeg føler ikke at jeg er god nok til å boltre meg på live enda.
Håper det kommer ett bra fightingspill til Live i fremtiden.
 
#22
Spiller en del cs.. Spilte også pso, men er ikke online nå. tror ikke jeg vil være det intill sommeren har startet..
 
#23
Online går det vel for det meste i Tibia, et spill jeg liker veldig godt. Kan bli litt kjedelig i lengden, men er kjempemorsomt i noe mindre mengder.

Ellers har jeg planer om å kjøpe et MMORPG til PC, men vet ikke hvilket ennå. Blir vel SWG eller FFXI. FFXI må forøvrig kjøpes til PS2 også.
 
#24
Spiller for det meste FFXI, og noe CS.. Skal begynne med litt Battlefield igjen tenkte jeg. Nå blir det snart tid for CZ også! B)
 
#27
disse online spillene har jeg mer eller mindre vært/er fortsatt aktiv i:
  • Sjakk
  • Magic The Gathering: Online
  • Tribes 2
  • Counter-Strike
  • Half-Life CTF
  • Unreal Tournament
  • Quake 3
  • Quake 2
  • Age of Empires
  • Planetarion
  • Utopia
  • Anarchy Online
  • Jedi Knight II: Jedi Outkast
  • Battlefield
  • Starcraft
wow. mange :huh:
 
#28
Meg spiller Counter Strike (who doesn't?), Call of Duty og Halo: Combat Evolved.

I alle kaller jeg meg Alice.

Jeg kan tydelig huske å ha blitt vist en fin liste med forummedlemmenes gamertags på forrige forum. Er ikke det en hæseblæsandas god ide?
 
#29
Online spill jeg har spilt & fortsatt spiller.

# Battlefield 1941 - Inaktiv
# Battlefield Vietnam - Aktiv i klan
# Age Of Mythology - Gått lei
# Commandos 2: Men Of Courage - Har spilt dette veldig lenge, men har gått lei nå
# Age Of Empires 2 - Spilte det litt nå og da før. Ligger i hylla og samler støv nå.
 
#30
Unreal Tournament spiller jeg mest på internett. :guns:
Spiller litt NFSU på PS2 online
 
#31
Går mest i UT2k4 nå...Men jeg liker å følge med på konkurranser osv i de fleste competitive (jeg finner ikke et passende norsk ord for competitive jeg, hjelp) spillene...Q3, CS, UT, SC osv. Er jeg den eneste her som gidder følge med på sånt?

Fattern derimot, er helt hekta på SW:Galaxies, sitter omtrent hele dagen.
 
#33
Jeg fant ikke norwegianmafia emnet. Sikkert blitt borte, men det jeg lurte på er om noen vet når det kjøres igang igjen? Er ikke overrasket at de er litt treig, men de burde få ræva i gir syns jeg.
 
M

maffakka

Gjest
#35
Opprinnelig skrevet av Eulogy@01.04.2004, 06.14
Jeg fant ikke norwegianmafia emnet. Sikkert blitt borte, men det jeg lurte på er om noen vet når det kjøres igang igjen? Er ikke overrasket at de er litt treig, men de burde få ræva i gir syns jeg.
kommer etter påske, men de har ikke satt no dato enda.
 
#36
spiller PSO ( GC ) , Jedi academy ( PC ) , UT 2003 ( pc ), Halo ( pc ), America's army ( pc ) ja det er vell de jeg spiller online akuratt nå..
 
#38
Jeg spiller Pso ,har holdt på med PSO siden DC.Snart PSO ep3
Splinter Cell pandora tomorrow.......
 
#39
På PlayStation 2 spiller jeg disse spillene online :
-SOCOM 2
-Hardware : Online Arena
-SSX 3