ONUW 2: Varulv Hardere

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#1
spillere.jpg

roller.jpg


Litt mindre bakgrunnsfluff denne gang, dessverre. En rolle vi ikke spilte med sist gang, og det er:


Dobbeltgjengeren ser på en annen spillers kort... og blir en kopi av denne. I noen tilfeller betyr det at han utfører rollens action også (kan glane på kort hvis han blir en seer-kopi f.eks.).


Ruller ut conversations nuh!

EDIT: Sorry Maximum, popular demand. Greia er ikke at du brukte lang tid på å stemme, vi får sand i fitta av at du mener du deltok i spillet ved å slenge ut én setning per døgn.


EDIT 2: Greide å drite meg ut på rollerullings, må sette det opp på nytt.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#2
burde man ikke ventet til det var fler? Terje ville jo blant annet være med.

Edit: Altså. greit at du vil kjøre en runde til, men folk må jo på en måte få LITT tid til å svare på tråden.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#3
Stressa meg selv litt, sorry. Såpass at jeg vekte i feil rekkefølge. Terje er i alle fall med nå.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#4
Dagen etter spesialenheter tok hånd om hele Bjeffvåg var det helt krise i forbindelse med den siste dosen gaver før jul. Nissen trengte hjelp og det fort! Seks personer ble i hui og hast kidnappet verden rundt og fløyet inn for å avslutte jobben.

Natten er omme, det er nå dag. Velkommen til Bjeffvåg!
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#5
Hei. Jeg heter Sebastian Marké Thingesen, men folk flest kaller meg bare agra. Jobba som Leketøy-designer og protoype-utvikler i 6 år. Hyggelig å treffe dere.
Nissen, hæh? Fy faen, det er jo på en måte en slags drøm da. Jobbe for Nissen. Faen så fett egentlig.
jaja. heh. og dere da?
 

Terje

mostly harmless
#6
Joa, Terje her. Hyggelig. Jeg er montør. Noen må sette sammen disse lekene riktig og se at de funker som de skal og da trengs det en proff. En som meg. Nissen er'ke kjent for å legge ved montasjeveiledninger det går an å skjønne en dritt av. Ikke for å snakke vondt om fyren men ærlig talt. Det har jo gått i samme tralten noen år nå.
 

CockMcBalls

El Sabor Professional
#7
Nissen kan iallfall dra til helvedde overfor meg. Kidnappe meg for å jobbe for han? Etter alle disse åra på slemmelista og jack shit under juletreet? Faen heller. Produkttesting. Jada, sikkert fett det. Brian her btw, hyggelig.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#8
Etter jeg slapp ut av sekken har jeg prøvd å finne ut hvorfor jeg er her med dere. Alle dere har jo tydeligvis noe nyttig for dere, mens jeg er en pukkelrygga assistent/ DJ. Jaja. Får heller sette igang noe økning av arbeidsmoralen med litt rumperisting

 

ganon

The Boshy
#9
Greit å få strekke litt på seg kjenner jeg. Rasputin her, melder seg til tjeneste. Ikke se så rart på meg, det er en lang historie. Må si at det var heller ufint å frakte meg og Brian i samme sekk selv om han tok særdeles pent på det. Makan til kjernekar er sjeldent å oppdrive, selv om humoren sannsynligvis ikke er for alle. Kjenner at jeg begynner å bli trøtt på øyet etter alle ablegøyene hans på vei hit, og melder meg frivillig til kveldsskiftet. Ses rundt 14-15 eller der omkring.
 

demake

Seksuelt godteri
#10
Har eksamen i lykantropi om en time. Wish me luck.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#11
Etter to-tre med håndhilsing og lett sosialisering for å bli kjent ser ganon noe rart. Han hadde tatt seg en tur til vinduet og åpnet det for å kjøle seg ned litt, jævla pukkelryggen hadde jo skrudd varmen i taket. "Hei gutta, flyet står fortsatt der borte." sier han lett forundret. "Lysene er på og alt." Han ser rundt seg. shinra bare gned seg i henda mens demake satt litt for seg selv med en bok med rare symboler. Lysten til å bevege seg ut i kulda var naturlig nok liten. CockMcBalls reiser seg plutselig. "Ok, jeg er nysgjerrig. La oss ta en tur og sjekke!" utbryter han idet han nærmest kaster seg ut døra, ganon følger på like etter. De siste fire ser såvidt på hverandre før de med noen ynk og akk drar på seg sko, lue og jakke.

Gruppen samler seg på siden av det lille flyet. Dørtrappen, som ligner mer på en stige, står fortsatt brettet ned mot bakken. Cock bruker ett minutt inne før han kommer ut igjen, kaster opp på propellen, og ber alle gå inn i cockpiten og se én og én. Synet var nesten ubeskrivelig. Begge pilotene så ut som de var revet i filler og har etter bassenget på gulvet å dømme blødd ihjel. På tvers over dem de som må ha vært den eneste flyvertinna, men uniformen hadde revnet i samtlige sømmer. Rundt halsen hadde hun et flybelte, antageligvis kvalt av piloten hun lå oppå. På kroppen hennes var det festet noen defibrillator-elektroder av det gamle slaget som bare fyrte av støt ukritisk, og hun hadde blodige kjøttbiter i henda. Alt tydet på en kamp for livet, og det var alt annet enn naturlig.

"Jeg har hørt om dette", sa shinra. "Jeg trodde det bare var teite legender for film og bøker, selv da jeg hørte ordet varulv på radioen bare humret jeg"
"Varulv? Er du høy?" spør demake. De andre ler litt.
"Tenk over dette, vi blir kidnappet og fløyet til langt uti helvete for å jobbe på en fabrikk. Tror du den har stått der ubrukt hele tiden? Nei. De har laget julegaver her siden tidenes morgen, og nå trenger de plutselig folk. Hva skjedde med de som jobbet her før?"
Terje drar ned skjerfet fra ansiktet: "La oss se på det på den måten, hvis det er snakk om varulv, kan man ikke bli det selv ved den minste infeksjon?"
"Godt poeng, Terje" sa Cock. "De siste jeg vil er å oppleve hva enn som skjedde i den cockpiten. Kan noen her ha blitt infisert? Vi må se an worst case scenario her, hvis noen av oss er varulv er alle dødsdømte."

Alle ser skeptisk på hverandre...







Disclaimer: jeg valgte tilfeldige navn til dialogen.
 

demake

Seksuelt godteri
#14
Heisann gutta! Da har jeg hatt eksamen i lyckantropi, og vel, det gikk ikke så bra. Men jeg kan fortelle dere så mye som at jeg hadde en drøm i natt. Og den var om Cock (hehe ;-) ), og han var jaffal ingen varulv. Han er bare en bråkmaker, som vanlig.

*tørker mer spy fra haka til cock*
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#15
Vel. Jeg er kun en vanlig fyr som jobber med leker og jeg vet ikke med dere, men jeg har overhodet ingen, altså, INGEN mistanker whatsoever. Jeg har rett og slett ikke peiling på hvem som er hva.
Om Demake er en som drømmer sannheter gjenstår å se, men at cock er en bråkmaker er jo ikke usannsynlig. Lurer på hva slags ståhei han har funnet på? jaja. Samma kan det være. Eneste jeg veit er at jeg ihvertfall ikke er smitta av no jævla lykanere eller litauere eller hva faen de er forno.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#16
Vi blei alle kidnappa fra hver vår kant uten å kjenne hverandre, så finner vi døde mennesker og snakker om varulver og shizzle? Detta er jo er julemysterie av de sjeldne. Vi får ha noe arbeidsmusikk mens vi venter

 
#17
Vil bare påpeke at demake taler sannhet hvis ingen skjønte hva jeg hintet til i den forrige posten. Og det betyr videre at jeg, demake og Brian er gode nissealver mens de andre kan være litt av hvert. Jeg vil også si at Shinra og Agrabastian sannsynligvis ikke er hvem de tror de er, så trå var(ulv)somt.
 

CockMcBalls

El Sabor Professional
#18
Heh, du doppla rollen min? Agrabastian vet nok ikke hvem han er nei, men det tror jeg neimen ikke Demake gjør lenger heller asså!
 

demake

Seksuelt godteri
#19
Hrrrrmmm, hvem er jeg! Dette føles som en eksistensiell krise.

Jeg veit ikke om jeg stoler helt på Ganon enda.
 
#20
:D Men dette kan gi oss en stor fordel. Siden de/den som var ulv (heh) nå sannsynligvis ikke er det lenger burde de forhenværende ulvene komme frem raskest mulig siden de nå er på vårt lag.