Oppdatering av profilfelter

Endre

Ødela forumet
#1
Forandra en del av feltene i profilen nå. Blant annet er f.eks. Interest og Occupation gjort om til noe helt annet, siden de var så lite nyttige. Derfor ber jeg dere sjekke og oppdatere profilen deres, slik at alt stemmer. Blir litt feilt å ha Wii-vennekoder som "Feste, drekke, jenter, musikk, sport, filmer og gaming." (hei, Duke), liksom. :eek:

La også til et felt for å forhindre spam ved registrering.

Hvis det noen andre, nyttige felt vi bør ha i profilen, si i fra her.
 

Endre

Ødela forumet
#3
Tja. Så lenge det er så mange som bare skriver tull der, tenkte jeg det var like greit å bytte til noe folk faktisk bruker. Men hvis det er mange som har behov for å vite hvor folk er fra, så ... kan jeg sikkert legge det til igjen PRIKK PRIKK PRIKK
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#8
Jeg vil også ha tilbake bostedsfeltet. Dårlig idé å ta bort ting folk bruker og erstatte det med ingenting.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#9
Jeg vil også ha tilbake bostedsfeltet. Dårlig idé å ta bort ting folk bruker og erstatte det med ingenting.
Hei, dette er ikke hvorkommerdufra-gal! Bruker man ikke gamertags, kanskje? Jeg veit ihvertfall at de forsøka på å samle dem i tråder under sosialt spill er temmelig tafatte.

Det var litt uvant med siganturen der nede igjen, men jeg venner meg tilbake til at det var finest :p


Forresten, kan vi ta bort redigeringsinformasjon? Det er så homo.
Forresten, forresten, kan vi få kodene åpne når vi redigerer så du slipper å måtte slette det og skrive det inn på nytt fordi vi bomma på en skråstrek?
 

Endre

Ødela forumet
#10
Okay, nå skal edited by-greia være delvis fiksa. Hvis man skriver en grunn for redigeringa vil det fortsatt vises, og hvis det har blitt vist en gang før (som med SirkusMartin ovenfor) vil det fortsatt vises (men ikke fra nå av, såvidt jeg forstår).

Skjønner ikke hvorfor det ikke kan ha tilbakevirkende effekt, men det er nå så.

Redigert: Eller så fjerna Scary koden og nå ser alt fint ut.

SirkusMartin: Kodene åpne? HÆH?
 

Endre

Ødela forumet
#12
Okay, det er fiksa nå, tror jeg. Men da blir også WYSIWYG-redigeringa (jeg lenka faktisk til Wikipedia, faen så tøff jeg er) borte. Hvis noen synes dette er et stort tap, og har et godt argument for hvorfor, så skal jeg sette det tilbake igjen. Man kan ikke få alt, gitt. :eek:
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#13
Takker. Å redigere om fra [*img] til [*url] ved f.eks. hotlinking var unødvendig kronglete.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#14
Jeg synes WYSIWYG-greiene er bra. Hvis du ikke liker det kan du bare fjerne det i panelet ditt.

Edit Options -> Helt nederst på sida
 

Endre

Ødela forumet
#15
Øhm, ørr ... Men hva er egentlig fordelen med WYSIWYG? At man slipper å se tagene når man skriver, mer ... transparent? Eller er det noe jeg ikke har fått med meg som gjør det mye lettere å skrive, eller bedre på noen måte?

Liksom-meningsmåling: Skal vi ha det av eller på som standard?
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#17
Er det mulig å ha det på som alternativ?
 
#19
Endre! Du fucker opp min profil! :O

Og hva skjedde med "nice girl " tittelen min? =( Fortsatt mulig å ha den eller den andre redigerte som en kukk her redigerte for meg som jeg enda ikke vet hvem er. = D

Edit: Sånn, fikset infoen min nå og gi meg Luigi istedenfor den lille lubne marioen der!
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#20
Du skal ha nok innlegg til å kunne endre tittelen din selv, mener jeg. User CP -> Edit profile

Men jeg nekter å tro at hun fortsatt ser slik ut.