OPPROP: Få tilbake en anstendig font plix!

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#2
Ikke noe å klage på når man kjører pro. (SGX08)
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#6
Jeg trodde først fontstørrelsen hadde blitt justert ned, men dette ser like gyselig uansett om jeg forstørrer eller forminsker. Linjeavstanden er for liten også. Og sjekk hvorfan kursiv blir seende ut med standard fontstørrelse i f.eks. Firefox:

 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#12
Hør her Kjakan, det er det vi kule har brukt hele tiden. Problemet er jo at fonten er skakkjørt nå, og dermed må vi bruke SGX08 midlertidig.
 

K999

Keystone State Of Mind
#13
Prøv "spillegal" først nå (som jeg har brukt hele tiden) så får du se hva som er fucket.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#14
Pff. Jeg har kjørt SGX08 siden den kom ut og har aldri sett meg tilbake.
 

Endre

Ødela forumet
#16
Dette tvinger meg til å spørre hvem faen det er som har røyka hva med fuckings SGX08. Do not waaaaaant!
Nå blir Tryggve lei seg. :(

Bruk spillegal alternativ. Den eneste som ser litt bra ut for tiden.
Err. Det er jo samme font i Spillegal Alterntiv som Spillegal.


Jeg trodde først fontstørrelsen hadde blitt justert ned, men dette ser like gyselig uansett om jeg forstørrer eller forminsker. Linjeavstanden er for liten også. Og sjekk hvorfan kursiv blir seende ut med standard fontstørrelse i f.eks. Firefox:

Sånn ser det ut hos meg, i OSX:



Til alle andre: Jeg skjønner at fonten ser verre ut i Windows enn i OSX, spesielt hvis dere ikke bruker ClearType. Jeg bytter tilbake nå ...
Redigert: Bedre nå?
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#19
Fontene er enda ganske hueg i forhold til før. Og hva faen skjedde med smileyene? De nye er megastygge. BUHU ALT ER Ø'LAGT!
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#20
Smileyen er fine og fontstørrelsen har du selv kontroll over, gneldrebikkje.