[Multi] Ormer: Revlusjon

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#1
Nytt worms spill bryr noen seg?





Worms Revolution will launch on PC and consoles Q3 this year. The game has been developed from scratch with a brand new game engine. New features and challenges are expected in the game, while old favourites such as the Super Sheep and Holy Hand Grenade will be back to terrorise those poor invertebrates.
 

Lodin

Der Waaaah
#2
Vikke ha med mindre markene ser sånn ut:



Når det er sagt er det ikke en eneste jævla Sega logo i den traileren så det kan jo hende de finner tilbake til den rette formen. Er det dog fortsatt ikke med norske markestemmer blir det alikevel boikott.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#3
Alle med respekt for seg selv lagde egne stemmepakker.
 
#6
Nye karakterdesign, 3d grafikk og væske-fysikk er ikke nok til å gjøre Worms spennende igjen...

venter til de annonserer Worms Vs. Angry Birds
 
#7
Fatter ikkje kvifor dei ikkje har laget realtime worms, der man enten får styre ein makk om gangen på eget lag, evt skifte mellom dei med TAB, eller to lag med x antall spillere på kvart lag, alle får bevege seg og skyte samtidig. Kaos, ja, men artig. Sånn tilleggsmodus, så klart. Hadde spelt det der.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#9
Liero, ja. Husker jeg bra ungdomsskolen.

Sånn ellers: kjipeste traileren jeg noen gang har sett i hele mitt liv. ...og jeg elsket Worms 2 en gang.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#10
Følte jeg brant meg litt på siste wormsen. Denne bør komme med blomster og sjokolade for at jeg skal bry meg.
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#12
FFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUU spilte det alt for mye på Playstation (kan vi få det på PSN please sony?)