Overdose av XBOX-spill

D

Deleted member 91

Gjest
#1
Her sitter jeg, med Project Gotham Racing som jeg har spilt 3 ganger, Everything Or Nothing som jeg har spilt 4 ganger og Gun Valkyrie som jeg bare har prøvd én gang. 3 nye spill (iallfall for meg) og likevel, så ender det opp med at jeg returnerer til Halo. Er det fordi jeg ikke har blitt lei av Halo ennå? Har jeg fått en overdose av nye spill, så jeg returnerer til de gamle?
Er det... FARLIG?

Noen som har hatt noen lignende opplevelser, og som kan hjelpe meg?
Ufattelig dritt at jeg sitter her med nye, bra spill og ikke kan spille de fordi jeg simpelten ikke har lyst. Jeg kan ikke kjøpe noen nye heller, er redd jeg blir lei av de også.
Håper jeg blir kurert før Ninja Gaiden slippes på PAL... :eek:
Noen som kan hjelpe meg?
 
#3
Det er vel kanskje det et du ikke synes de nye spillene var så underholdene likevel. Jeg har vært borti noe av det samme. Får nye spill, men går tilbake til eldre spill fordi de er bedre. Man skal jo ikke måtte tvinge seg igjennom spill man ikke liker.

Men Project Gotham Racing 2 kan jeg forstå at man går lei av hvis man ikke har XBox Live. Det spillet blir rett og slett kjedelig uten XBox Live.

007: Everything or Nothing fikk jeg for et par uker siden. Spilte det en del da, men så tok jeg en pause. Kanskje var det ikke så utrolig fett likevel? Kanskje må du gjøre et oppdrag som er gørr kjedelig, så du setter heller på Halo fordi du liker det bedre.

Kanskje er de spillene du ikke spiller nå litt frustrerende?

Står du fast?

Det er jo ikke farlig, men å kjøpe spill du ikke spiller er litt kjipt da. :unsure:

Men jeg har et par ganske nye spill som jeg har spilt veldig lite. Hvorfor? Fordi jeg har andre, bedre spill jeg heller vil spille.

Når du spiller, så sett i det spillet du vil spille. Drit i om det er nytt eller gammelt. Bare putt inn spillet du vil spille der og da. Selv om det er nytt; drit i det! Se på spill-samlingen din, og putt inn det du vil spille. Man trenger ikke alltid å spille det man nettopp har kjøpt, eller det man bare har spilt to-tre ganger.

Ble kanskje litt rot her, men... :smartass:
 
#5
De fleste spill går man lei av en eller annen gang. Har vært lei av Halo og for den saks skyld, men det er noe som heter å prøve et spill i butikken. Går du lei etter 4 dager, så tror jeg du har valgt feil...
 
#6
Det er viktig å lese anmeldelser av spill på nettet for man går for det spillet som frister, et spill er ikke akkurat billig heller, så det er kjipt å kjøpe et spill som er kjedelig da :rolleyes:
 
#7
kom deg over på LIVE/XBconnect hvis du har mulighet til det..........rainbow six og Halo er helt konge LIVE!(halo kun på xbconnect)
Spiller kun xbox og det holder når man har disse mulighetene....:)
 
#8
Jeg har nettopp prøvd Race Driver 2, som forøvrig jeg kan si sannsynligvis er det beste bilspillet til dags dato på Xbox (ja bedre enn PGR). Jeg har kjørt touring cars, GT cars (små LeMans-lignende biler), Super Trucks (uten truck uten trailer), Formula Ford (Indy), Streetracing, Rally (ala Colin McRae 4), Rallycross (med Landrover)... og jeg har hittil bare spillt 32% av karrieren, så jeg har på følelsen av at det kommer et par nye overraskelser.

Dette er et spill jeg absolutt kommer til å anskaffe meg når det kommer i butikkene (ikke bare pirat-kopi).

Splinter Cell: Pandora Tomorrow er også meget bra, og skuffer ikke som oppfølger. Selv om spillet så og si er mer av det samme.

Ninja Gaiden... ikke min type spill generellt, men dette virket lovende. Jeg spillte ikke særlig langt før jeg fikk den ganske så sjeldne meldingen Game Over (i dagens spill især), men om dette var på grunn av at jeg rett og slett spillte elendig eller at det var vanskelig vet jeg ikke. Jeg foretrekker Onimusha serien, men disse kan vel egentlig ikke sammenlignes så veldig. Du har heller lite kontroll over kameravinklingen også, bortsett fra en enkel knapp for å plassere det rett bak deg igjen. Denne blir nok brukt mye, selv om jeg hadde foretrukket full kontroll over kamera.

Hmmm... dette ble nesten en pre-view post. Det var ikke meningen originalt. Jeg vil bare si at det er flere godbiter i vente, og tror særlig at Race Driver 2 vil overraske, som kanskje den største konkurrenten til Gran Turismo til nå. Grafikken på bilene er også drastisk mye bedre, og er vel det 3. peneste bilspillet, men Gran Turismo og Project Gotham Racing på en delt førsteplass.

Forøvrig er det ingen spill som ennå har utfordret den geniale fysikken i GT serien, men dette er ikke langt unna hvertfall. Selv om det har mye mer arkadepreg (Race Driver 2 altså).
 
D

Doctor Downs

Gjest
#9
Vet hvordan du har det.
Det siste halvåret har jeg ikke vært helt på den rette siden av loven og laster gjerne ned et par spill til XBOX i uka. Jeg har dermed et STORT antall spill jeg ikke har klart enda, og en god del jeg bare har prøvd en gang eller to.
Når det gjelder GC og PS2 har jeg litt rush der og siden jeg i en periode byttet til meg hauger av spill her på SG forumet. Shadow Hearts fikk jeg i høst eller noe, og jeg har ikke åpna coveret en gang.

Det er litt farlig med tanke på at jeg kanskje mister litt interessen for å virkelig sette meg inn i et godspill, men samtidig litt luxxxxxus.
 
#10
Er som Aquila, litt sånn småfrekk.. :p

Men uansett, jeg har opplevd tider som deg jeg og :) Hadde for eksempel en periode på 2 måneder rundt juletider, da jeg kjøpte noen nye spill, men har ikke begynt på de nå nylig fordi det alltid endte med at jeg tilbake til SOCOM igen :eek:

Men det er nok bare en periode, eller fase om du vil, og med tanke på det spillet Halo er kan jeg godt forstå deg :king:
 
#11
Jeg har bare tre spill, men ender alltid opp med å sitte i sofaen og glane på Amped :) Halo og Midtown Madness 3 lokker ikke så mye at det gjør noe
 
#12
Jeg har ca 30 Xbox spill. Jeg har seriøst brukt mer enn 5 minutter på 6-7 av de. Og 3-4 har vært Sikkelig go spill. Dårlig statestikk det.
 

Endre

Ødela forumet
#13
Så med innlegget ditt mener du at det ikke er så mange gode spill til Xbox? Utrolig teit av deg å kjøpe de og samtidig støtte utviklerne bak de spillene, da. For min del har du da mistet retten din til å klage hvis samme firma skulle gi ut enda et dårlig spill som du bare spiller i noen få minutter. Men spillkjøp er kanskje ikke de beslutningene du tenker mest over uansett?
Redigert: Dette var ikke ment frekt. Jeg mente bare at folk er forskjellige, og at noen folk kjøper de fleste spillene som kommer ut, uten å tenke to ganger.
 
#14
Kjøper jeg et spill testes det i minimum 2 timer før jeg avgjør hvor vidt det er dårlig eller bra. 5 minutter er kanskje den tiden jeg trenger foran skjermen på spaceworld å bedømme om jeg skal kjøpe spillet eller ei, men 5 minutter etter kjøp er for lite selv for meg. Men noen mener førsteinntrykket teller så mye, så skal jeg ikke kverrulere på hva som er riktig og galt!
 
#15
Ved og kjøpe et spill.. kjøper jeg meg mer rett til og kritisere det, værfall mer en folk som har Gamecube og kritiserer Xbox (selvom de ikke har det). Alle Xbox spillene jeg har er invistert i pga. hype og tilbake meldinger fra andre. Andre som stort sett baare har Xbox.
 

epp

firm and correct
#16
Dette minner meg litt om platesamlinga mi.. når jeg hadde få skiver spilte jeg de jeg hadde om og om igjen. Når jeg fikk meg hauger og lass av de, fikk jeg problemer med å velge hva jeg skulle sette på. Noe som har resultert i at jeg kanskje ikke har hørt så mye på enkelte..

Litt dårlig eksempel kanskje? :huh: