På kanten igjen: Borderlands 2 på mesterrase

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#1


Jaggu, velkommen til den ORDENTLIGE Borderlands 2-tråden, for deg som vil spille Borderlands 2 sammen med SG-ere på skikkelig spillemaskin (dvs. PC for dere som aldri har spilt noe før, velkommen til Spillegal!). Sleng ut hvilken figurklasse du spiller med og når du kunne tenke deg å være med, sååå fikser vi vel noe en gang etter hvert. Ikke i helga, fordi da skal vi enten være med på streamhelg eller se på streamhelg.
 

Jante

privileged CIS shitlord
#2
Siden jeg er så edgy spiller jeg commando. Er vel level 7 eller noe nå, og trosser alle Spillegals forordninger og spiller det i helga.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#4
Tror jeg rakk å bli level 3 Gunzerker på den halvtimen jeg fikk spilt etter jobb.
 

Maraj

Ålø- og energiminister
#5
Det er verdt å nevne at Agradulersen er Agrakulersen. Han kjedet seg og giftet meg like gjerne Borderlands 2 slik at vi kunne spille sammen. Her vanker det julegave fra Kjøkkenavdelingen i Christiania Glasmagasin.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#6
Tror han alltid har ønsket seg en eggetimer formet som en dachs
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#8
Jeg har alltid ønsket det iallefall, og siden du er meg nå, så regner jeg med du vil ha det. Sitter i godstolen, krokrygga og bannende og tenker på den søte tikkinga fra enn eggetimer med

Heh

God dachs-form
 

Aslak

Humanoïde, incognito
#9
Siden dette virker som det er den mest usosiale av de to trådene, og jeg spiller på ps3, poster jeg her.
Springer rundt som en level 16 Siren, mens kompisen min er Gunzerker. Vet ikke helt, jeg, men jeg tror jeg gjør en god del mindre skade enn ham. Har vel også noe med at jeg har gitt meg til å bruke snipere, og suger i å sikte med konsollkontroller. Savner usynlighetsskillen fra det første spillet. Den nye er kul, men virker en del svakere. Vi får se hva som skjer når jeg kommer meg litt høyere i level.
 

Jante

privileged CIS shitlord
#10
Merka da jeg plukka opp sniper da agra og meg spilte at aimskillsa fra CS fortsatt sitter. Achievements get.