PassMe - nds modchip

Dette er en modchip til nds, som lar deg spille i "ds mode" når du velger "GBA mode" i nds menyen. Forskjellen er at hvis du gjør det så loader den fra gba korte og har du et minnekort som du kan legge inn gba spill på så kan du nå legge inn nds spill på det og spille de på ndsen. Men husk, dette funker bare på demoer og sånne ting, og det er ulovlig i følge norsk lov å bruke kopibeskyttet materie ved hjelp av den.

og så kunne det jo vært koslig om noen ga faen i å stenge dette emne også da.

Jaja, bare kom med bud. Dette er noe alle nds brukre burde få seg

å husk du tenger ikke å åpne nds for å bruke denne, man må bare putte den inn i ds porten og koble til et nds spill til chippen

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Opprinnelig skrevet av XxErrorxX@30.07.2005, 17.25
og så kunne det jo vært koslig om noen ga faen i å stenge dette emne også da.
246621​
Grunnen til at jeg stengte forrige gang var fordi du skrev som en åtteåring på fylla, kjakan. Det gleder meg å se at du er blitt edru igjen. ;)
Når det er overstått vil jeg vite hva du forventer å få for sakene og hvilken stand det er i.

den er helt ny, aldri brukt, kan selge den får rundt 300kr eller no.

selger den fordi at jeg hadde det eneste gba korte som ikke støtta den :(

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Okay, så du må ha en GBA-flashcart i tillegg? Eller...? Du har virkelig forbedringspotensiale når det gjelder å gjøre deg forstått, far.

ja denne chippen gjør bare at du har mulighet til å bruke begge sjermene.. i tilleg må du ha et nds spill festet til chippen(feks den demoen som fulgte med ndsen)

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Så du kan bruke begge skjermene til å spille GBA-spill med? Samtidig? Eller kan du velge hvilken (akkurat som du kan på DS-en fra før av)? Du nevnte noe om å kjøre DS-demoer med denne chippen, hvordan fungerer det? Vi er ikke synske, mann!

Opprinnelig skrevet av Yetipants@31.07.2005, 22.16
Så du kan bruke begge skjermene til å spille GBA-spill med? Samtidig? Eller kan du velge hvilken (akkurat som du kan på DS-en fra før av)? Du nevnte noe om å kjøre DS-demoer med denne chippen, hvordan fungerer det? Vi er ikke synske, mann!
246939​

nei det du kan er at du enten kan spille vanlige gba spill på "gba mode" ellers så kan du spille nds demoer i "gba mode" alså kan du bruke begge sjermene når du bruker programmer\demoer\spill som strøtter det.

Sån at når du har Passme chippen inne så Loader du spille fra gba porten, men lurer nds-en til å spille spille i "ds mode" i stede for "gba mode"

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Og dette enkle poeng tok det kun seks poster å få frem. Ikke verst!
Men takk. Da vet jeg nok til å kunne konstatere at dette er penger i dass.

hmm.. det hadde jo vært like enkelt for deg og lest det jeg hadde skrivd i den første posten da... sopp.. og foresten så har det kommet et programm som lar deg loade nds spill med den dingsen oxo...

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg LESTE det du skrev. Newsflash: På en god dag skriver du som ei krøkke. Det er faktisk ikke så lett å få med seg det du skriver, din vattnisse. Prøv å forme SETNINGER istedenfor å bare slenge sammen ord og håpe på det beste, samt å unngå å motsi deg selv stadig vekk. Da kan det være at du sparer deg en god del unødvendige forklaringer, gitt.

PassMe gjør rett og slett slik at du kan spille ds-ting og tang fra et gba flash kort. f.eks snesDS , som jeg har fikset opp og skal teste nu på tirsdag, ved å istede kjøpe meg et wifi-kort og bruke WiFiMe.

man trenger forresten bare å bruke passMe èn gang, hvis man flash'er ds'en med nytt software som gjør at du kan bruke gba-porten uten passMe. xXerrorXx, jeg hadde vært interresert hadde den bare ikke kostet 20 dollar på hjemmesiden.

300? jeg byr 200, og du tar porto. jeg bor i Oslo, forresten.

Opprinnelig skrevet av SilentBob@01.08.2005, 16.05
PassMe gjør rett og slett slik at du kan spille ds-ting og tang fra et gba flash kort. f.eks snesDS , som jeg har fikset opp og skal teste nu på tirsdag, ved å istede kjøpe meg et wifi-kort og bruke WiFiMe.

man trenger forresten bare å bruke passMe èn gang, hvis man flash'er ds'en med nytt software som gjør at du kan bruke gba-porten uten passMe.  xXerrorXx, jeg hadde vært interresert hadde den bare ikke kostet 20 dollar på hjemmesiden.

300?  jeg byr 200, og du tar porto. jeg bor i Oslo, forresten.
247156​

tja, sist jeg sjekket kostet den 25$+5$ i porto til norge

hm... etter at de fikk på den fine sloten til ds-spill har den nok blitt et par dollar dyrere ja.
fortsatt , 200 kronars, men jeg kan ta porto.

forresten, de du har , har de en sånn fin slot for å sette
ds-kortet nedi , eller er det den gamle der du enten måtte lodde fast eller teipe ds-kortet på?

edit: jeg må si meg enig med Yeti. Helt utrolig dårlig forklaring på akuratt hva du skulle selge. det er heller ikke en Ds modchip som det så fint står i tittelen.

:flau:

Opprinnelig skrevet av SilentBob@02.08.2005, 00.19
hm... etter at de fikk på den fine sloten til ds-spill har den nok blitt et par dollar dyrere ja.
fortsatt , 200 kronars, men jeg kan ta porto.

forresten, de du har , har de en sånn fin slot for å sette
ds-kortet nedi , eller er det den gamle der du enten måtte lodde fast eller teipe ds-kortet på?

edit: jeg må si meg enig med Yeti. Helt utrolig dårlig forklaring på akuratt hva du skulle selge. det er heller ikke en Ds modchip som det så fint står i tittelen.

:flau:
247264​

du må nok lodde på hva skulle jeg ellers kalt den? flash dings til nds?