PayPal-donasjoner og belønning for å bidra, jeg trenger deres hjelp

Endre

Ødela forumet
#1
Som dere sikkert har fått med dere har jeg lagt til en lenke som gjør det mulig å sende noen kronasjer min vei. Disse vil hovedsaklig gå til å dekke Spillegals serverkostnader, som er på 1200,- i året. Jeg vil benytte anledningen til å takke Agradula og kakarlsen som allerede har donert, og forhåpentligvis gi dere som sitter på gjerdet en nødvendig dytt (hvor er hundrelappen min, Erketor? :().

Grunnen til at jeg lagde denne tråden var for å høre om dere har noen forslag til hva de som har bidratt kan få igjen. Sett bort i fra min takknemlighet, selvfølgelig, så hadde det kanskje vært ålreit om de fikk noen frynsegoder i forumet? Skal det i så fall gå til alle, de som donerte mest, eller skal frynsegodene øke proporsjonalt med hva man gir? Eller er dette rett og slett bare tull, og et ektefølt "tusen takk" det eneste som trengs? Kom med forslag!
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
#2
Jeg donerer gjerne hvis jeg får retten til å ha en ekstremt stygg bildesigg.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#4
Ok, for det første: jeg betaler da faen ikke for en hel måneds hosting gåttabanen hvagirrumæ?

Nummer to: propesjonelt?

Edit: har vi hatt dette emnet før? Fikk megaflashback her...
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#5
Nummer tre: Hvordan synergieffekt vil dette ha med nye SG?* Regner med at frynsgodene på noen måte har en korrelasjon med månedens medlem, bidragsyter osv?


* som antagelig er rett rundt hjørnet, hva vet jeg.
 
#6
Pix for Pay i siggen høres så jævlig digg ut atte hjelp.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#7
I utgangspunktet jævlig skeptisk, men joda hvorfor ikke. Da blir det The Return of The Tim om ikke annet.
 

Sancti

Terrorkatt
#8
Betaler lett litt for å bli kvitt noen av bildesiggene igjen.
 

Endre

Ødela forumet
#9
Å fy faen, jeg hater dere! Hvorfor spurte jeg i det hele tatt? Bildesigg blir minimum en hundrings (og selv da må det være begrensninger på størrelsen)!

Men ja, jeg må tenke litt ...

Erketor: Jeg tror ikke vi har hatt en tråd om det før, men kanskje vi har prata om det på MSN. Angående den groteske skrivefeilen, er den rettet nå (jeg er trøtt, hvis du trenger en unnskyldning).
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#10
Betaler heller for å holde bildene vekk fra siggen ja.
 

Endre

Ødela forumet
#11
Kanskje man kan få et ønske oppfylt (relatert til sin egen eller andres profil) hvis man donerer over en viss sum? Eller kanskje ikke.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#13
Altså, om du skal presse en aktiv brukerbase på rundt 15 stykker for spenn i tillegg til at de allerede er det eneste som holder driten i live, kan du like greit kjøre SA-stilen helt ut og kreve spenn for avatarskifte, PM-er og arkiv-tilgang.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#15
Eller hva om alle bare chipper inn tjue spenn måneden? Skulle gå glatt til å dekke serverkostnader året rundt og tjue jævla spenn come on.
 

Maraj

Ålø- og energiminister
#16
Bare vent til neste måned. Lønn, feriekeshmenn og bursdag. Is chill.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#17
Eller hva om alle bare chipper inn tjue spenn måneden? Skulle gå glatt til å dekke serverkostnader året rundt og tjue jævla spenn come on.
Jeg orker faen ikke faste utgifter. Kan vi ikke heller bare kjøre en greie én gang i året hvor alle spyr på litt kæsj.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#18
Actually fuck it, bare selg hele dritten til Sexbomb først som sist.