PejyuuStream ( PejyuuTV?! )

#1
Heisann guys and gals!

Nå har det seg slik at jeg har streamet litt sporadisk i det siste. Og de gangene det har dukket opp folk som har deltatt og chattet og laget litt liv, så har det vært veldig kjekt.
Kunne tenkt meg å prøve lage noe fast ut av det! ... Men siden jeg jo gjerne vil gjøre noe som dere og syns er kjekt, så tar jeg gjerne imot forslag på hva som er yay, og hva som er nay. Som sagt, foreløbig har det bare vært noe sporadisk noe.

Er det mer morsomt med korte spill man kan kjøre igjennom på et show, eller er det og interessant med litt lengre spill, som man spiller over flere omganger med stream?
Hiv inn forslag på spill, og hva annet dere tenker rundt slikt. Jeg er veldig åpen for forslag som jeg kan trylle sammen til noe moro!

Ooog, her er linken til kanalen der jeg dingler de gangene jeg styrer med noe ;D
PejyuuTV!
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#2
Sånn rent personlig så vil jeg påstå at selve spillen er ganske uirrelevant, og de gangene jeg setter meg ned for å se en stream så er det fordi spilleren har en personlighet eller tolkning av spillet som jeg synes er verdt å få med seg.

Jeg vet jeg ikke er den eneste som liker å se nybegynnere være nybegynnere i dark souls :smugdog:
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#4
Det Tomas sa. Så jævlig det Tomas sa, jeg har sett så mange streams av folk som spiller det spillet for første gang og det har eid hver gang.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#5
Irrelevant.
 
#10
Jarra. Selv om du kjøper det annensteds så må det aktiveres og knyttes opp mot steam uansett.
Hvis du ikke har noe imot å vente en par uker på levering kan du efekks spare en hundrings på zavvi.
http://www.zavvi.com/games/platforms/pc/dark-souls-prepare-to-die-edition/10605069.html
Jeeeg... hater virkelig hardkopier av ting, så jeg går nok rett på steam og betaler en ekstra hundrelapp for å slippe å ha en plate. ;D
Personlig ønsker jeg den 100% digitale hverdagen velkommen. <3
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#11
Jeg har forlengst underkastet meg digitaliteten. Det var sist i går at jeg kjøpte et spill på gamersgate jeg allerede hadde på boks "bare for å ha det". Og nå kan jeg kaste eska. Tjohei.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#12
Jeeeg... hater virkelig hardkopier av ting, så jeg går nok rett på steam og betaler en ekstra hundrelapp for å slippe å ha en plate. ;D
Personlig ønsker jeg den 100% digitale hverdagen velkommen. <3
:penga:

Samleren i meg dør av sånne ting. Skjønner greia, men... :penga:
 

Javi

elsker dette landet
#14
Spillcover/esker er skjeldent fine, så jeg ser lite tap i å gå fullstendig elektronisk. Eneste som kan være verdt noe er spesialutgaver som faktisk er fine og har greier.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#15
:penga:

Samleren i meg dør av sånne ting. Skjønner greia, men... :penga:
Sånn sett er det bedre å samle på ting du ikke får tak i digitalt. Modellfly, steiner, insekter, lodiner som du setter på en gigantisk pidestall eller kvinnehud som du lager klær av. Men det er jo ikke meg vi snakker om nå, og du er jo interessert i musikk så jeg ser den shinra. Ser den.
 
#16
Men, gutter og jenter!

Jeg lover dere herved at jeg skal skaffe meg Dark Souls, og spille det for dere, live.
Men! Jeg tror det må bli etter jeg har fått flyttet på meg og ordnet meg litt bedre med plass og en ekstra skjerm.
Dog, det er ikke så altfor lenge til det skjer.

Er lørdager en god dag, eller er dere slike som faktisk går ut og finner på ting på lørdager?
 

demake

Seksuelt godteri
#17
Så lenge du viser pupper driter jeg i hva du spiller.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#18
Ikke bry deg om demake, han er homo.
 

Jante

privileged CIS shitlord
#20
Hva, kan ikke homser også sette pris på litt pupp nå?