Hei alle sammen!
Jeg lurer på om det er noen som fortsatt har Phantasy Star Online(pso) liggende i hylla enda!
Jeg og noen andre prøver å få flere folk på PSO servern (sylverant).
Med andre ord så spiller vi Sega Dreamcast på nett hver kveld!
Dreamcasten kom med modem! Man kan ganske enkelt lage en kobling mellom Dreamcast og PC, slik at Dreamcasten henter internett signal gjennom pcen!
Sylverant er en privat server hvor man kan spille diverse DC spill på nett!
Det tekninske har jeg ikke peiling på, men servern er mer eller mindre feilfri!
Etter ett halvt år med spilling har jeg ikke blitt disconnected mer en 2-3 ganger!
Alt er naturligvis gratis, det er ingen registrering eller noe som helst!
Vi er vel pr. dags dato 30 aktive brukere, noe jeg mener er bra for å være Dreamcast i 2012.
Problemet er at vi er spredd utover hele verden, tidssonene gjør at det til tide kan være litt ensomt på serveren!
At flere blir med på laget er noe alle ønsker, derfor skriver jeg denne posten!
Kanskje det finnes noen der ute med en Dreamcast og PSO?
Send meg gjerne ett brev om du syns dette er spennende! Veien til Online gaming på Dreamcasten er kort da
Alternativt så kan man bruke bredbånds adapter på Dreamcasten! Kanskje det er flere enn meg her i
Norge som eier en slik sak! Gjør du det er du bare minutter unna Pioneer 2
..
Håper noen melder seg, hadde vært veldig hyggelig!
PS: har du en dreamcast, men ikke spillet, så kan dette ordnes gratis fra min side!
Jeg lurer på om det er noen som fortsatt har Phantasy Star Online(pso) liggende i hylla enda!
Jeg og noen andre prøver å få flere folk på PSO servern (sylverant).
Med andre ord så spiller vi Sega Dreamcast på nett hver kveld!
Dreamcasten kom med modem! Man kan ganske enkelt lage en kobling mellom Dreamcast og PC, slik at Dreamcasten henter internett signal gjennom pcen!
Sylverant er en privat server hvor man kan spille diverse DC spill på nett!
Det tekninske har jeg ikke peiling på, men servern er mer eller mindre feilfri!
Etter ett halvt år med spilling har jeg ikke blitt disconnected mer en 2-3 ganger!
Alt er naturligvis gratis, det er ingen registrering eller noe som helst!
Vi er vel pr. dags dato 30 aktive brukere, noe jeg mener er bra for å være Dreamcast i 2012.
Problemet er at vi er spredd utover hele verden, tidssonene gjør at det til tide kan være litt ensomt på serveren!
At flere blir med på laget er noe alle ønsker, derfor skriver jeg denne posten!
Kanskje det finnes noen der ute med en Dreamcast og PSO?
Send meg gjerne ett brev om du syns dette er spennende! Veien til Online gaming på Dreamcasten er kort da

Alternativt så kan man bruke bredbånds adapter på Dreamcasten! Kanskje det er flere enn meg her i
Norge som eier en slik sak! Gjør du det er du bare minutter unna Pioneer 2

Håper noen melder seg, hadde vært veldig hyggelig!
PS: har du en dreamcast, men ikke spillet, så kan dette ordnes gratis fra min side!