Phantasy Star Online

Det er kanskje et år siden jeg kjøpte meg Phantasy Star Online Ep I og II til GameCube. Jeg har spilt en god del offline og har hatt det veldig gøy med det. Men nå begynner jeg å bli en smule lei og har litt lyst til og prøve å spille det online.

Jeg lurer rett og slett på om det er stor forskjell på å spille offline og online, bortsett fra at det er masse andre spillere der i online mode. Er verdenen noe forskjellig online? Jeg føler at PSO verdenen er litt liten i offline mode. Er den større online? (dette er vel egentlig et dumt spørsmål, men jeje)
Hvis noen kunne ha forklart litt hvordan PSO er online i forhold til offline, hadde det vært veldig fint. På forrhånd, tusen takk :)

joa, nå skal du høre.
man spiller på de samme stedene online, men det er utrolig mye mer morro og spille sammen med folk. det er andre quests online, og noe av det mest populære er den såkalte ttf, og nå har også ttf2 kommet.
ttf er en quest hvor man kan slåss mot alle bossene, uten å gå gjennom hele verdenen. man begynner et par rom før bossen hvor det er en del slemminger, og på null komma nix er du ved boss portalen.
forskjellen på ttf1 og 2, er at en er i ep 1 og den andre i ep 2 .
dette får man ganske mye exp for. forklarte ikke akuratt så mye om psO, men du fikk vertfall høre om det mest populære questen.
pso verdenen er litt liten ja. det er sant. men som sagt er det veldig mye morsomere når du spiller sammen med andre folk, leter etter et spesielt item i en gruppe, snakker med folk i lobbyene, osv.
ja, en ting til. på ultimat blir alle fiendene anderledes (hvis du ikke er der enda). selv skal jeg ta meg en pause fra pso, etter vell 6 forskjellige karakterer, og over 600 timers spilling, og skal starte med ff xi. men jeg vill nok vende tilbake , tenker jeg meg.

en siste ting: hvilken lvl er du på offline?

hm.. få den opp 5 lvl til så er den på very hard. very hard til ultimate er fra 40 til lvl 80. men ikke vær redd. går fortere å lvl online (man er jo flere, så brettene går jo fortere å ta).
min beste er på lvl 142. det tar så lang tid å lvl.
jeg har en på 80, en på 76, en på 46, og slettet to stk på rundt 50 fordi jeg ikke likte dem...
min neste char skal bli en HUcast. nei nå fikk jeg lyst til å spille igjen. håper ikke hl'et mitt har gått ut!